Rusza profil OPPO Polska na TikToku, a wraz z nim nowy challenge dla użytkowników

Od 27 kwietnia rozpoczyna działalność profil TikTokowy OPPO Polska, co zbiega się ze startem pierwszej kampanii marki w tym medium. Wraz z, m.in., Dominikiem Rupińskim i Kingą Sawczuk, jednymi z obecnie najpopularniejszych TikTokerów w Polsce, OPPO rzuca użytkownikom taneczne wyzwanie.
O autorze
1 min czytania 2021-04-26

Prostotę i łatwość obsługi, a przy tym ciekawe funkcje rozbudzające kreatywność w serii OPPO Reno doceniają użytkownicy. Tworzenie unikalnego kontentu, którym można dzielić się np. z pomocą internetowych platform komunikacyjnych jest jeszcze łatwiejsze w nowej serii Reno5. Opcje Dual-Mode Video, Video Bokeh czy AI Highlight Video sprawiają, że każdy z łatwością może spróbować swoich sił jako zarazem reżyser i operator.

By to jeszcze mocniej zaakcentować i podzielić się swoimi pomysłami na kreatywne wykorzystanie cyfrowych narzędzi, marka OPPO uruchamia nowy kanał komunikacji: polskojęzyczny profil @oppopoland na TikToku – medium, które szturmem zdobywa serca użytkowników na całym świecie. Z początku doceniony głównie przez młodzież, dziś uniwersalnie popularny dzięki angażującym treściom. Na nowym kanale OPPO Polska znaleźć będzie można wszystko to, co dało TikTokowi pozycję najczęściej pobieranej aplikacji mobilnej w 2020 roku: przyjemne treści, a także ciekawe i przydatne porady związane z profilem działalności marki.

Równolegle OPPO przygotowało zabawę dla społeczności TikToka, opierającą się na formule Hashtag Challenge’u o nazwie #livelynightout. Specjalnie stworzony filtr, symulujący działanie znanej z serii smartfonów Reno5 funkcji AI Highlight Video, będzie można uruchomić przez podniesienie dłoni w geście symbolizującym cyfrę 5. Do akcji zaangażowanych zostało wielu znanych z platformy twórców, w tym megagwiazdy polskiego TikToka – Kinga Sawczuk (5 mln obserwujących) i Dominik Rupiński (3 mln obserwujących). Dominik stworzył na potrzeby akcji specjalny układ choreograficzny, którego odwzorowanie będzie elementem zabawy.

TikTok to kolejny kanał komunikacji OPPO w social media, obok YouTube’a, Facebooka oraz Instagrama. Format Hashtag Challenge z powodzeniem był adaptowany przez wiele marek na świecie, w Polsce korzystały z niego np. Coca-Cola czy McDonald’s.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj