Rusza trzeci sezon podcastu Magdy Mołek „Z pokolenia na pokolenie”

Rusza trzeci sezon podcastu Magdy Mołek „Z pokolenia na pokolenie”
Podcast „Z pokolenia na pokolenie”, nagrywany w partnerstwie z marką Reserved, to międzypokoleniowe rozmowy, w których zderzają się punkty widzenia i dzięki któremu możemy spojrzeć na dany problem z różnych perspektyw. Z kim i o czym w tym sezonie będzie rozmawiać Magda Mołek?
O autorze
2 min czytania 2022-06-14

Mimo że w ostatnim czasie nasze życie w dużej mierze przeniosło się do internetu, nadal chcemy wiedzieć więcej o relacjach międzyludzkich. Z tego też powodu powstaje coraz więcej podcastów, w których możemy usłyszeć poruszające historie różnych ludzi. Wciągające rozmowy o randkowaniu, czy o kwestiach rodzinnych mogą być nie tylko rozrywką, ale i pouczającą lekcją – dzięki takim wywiadom poznajemy różne punkty widzenia i możemy się utożsamić z niektórymi z nich.

Aby mieć jak najszerszy widok na różne współczesne problemy, warto spojrzeć na nie z perspektywy osób reprezentujących różne pokolenia – w ten sposób zbudujemy najpełniejszy obraz dzisiejszego świata i staniemy się bardziej wyrozumiali na opinię i zachowania innych ludzi. Takie właśnie przesłanie towarzyszy podcastowi „Z pokolenia na pokolenie”, w którym przedstawiciele różnych generacji rozmawiają na ważne tematy. Gospodynią podcastu jest Magda Mołek, która kilka lat temu odeszła z pracy w telewizji i dziś z powodzeniem prowadzi w sieci własny kanał wideo. W swoich autorskich materiałach ujmuje szczerym zainteresowaniem i otwartością na dialog w rozmowach z wieloma znanymi gośćmi ze branży filmowej, ze świata kultury, ale także z social mediów.

Swoje ogromne doświadczenie i empatię Magda wnosi również do podcastu, który powstał pod patronatem marki Reserved. Odcinki, w których pojawiają się wyjątkowi goście z różnych środowisk i w różnym wieku, mają na celu pokazanie odmiennych spojrzeń na trudne zagadnienia. Tematy takie jak płeć, bunt, samoakceptacja, czy relacje rodzinne poruszali do tej pory między innymi Jan Wieteska, Joanna Okuniewska czy Zofia Zborowska-Wrona.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W nowych odcinkach nie zabraknie interesujących wątków, odważnych wyznań i wzruszeń – tym razem emocje będą wywoływać tematy związane z religią, różnorodnością i kwestią wieku.

Na pytanie, jak weryfikować informacje w dobie dezinformacji i czym różni się wiedza od poglądów w pierwszym odcinku odpowiedzieli dziennikarka i felietonistka Karolina Korwin Piotrowska oraz dziennikarz Maciej Okraszewski („Dział Zagraniczny”).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W drugim odcinku możemy posłuchać o różnych obliczach feminizmu, a ten skomplikowaną w dzisiejszych czasach kwestię podejmują kobiety ze świata muzyki – Margaret i Maria Peszek. Kolejne odcinki dotykają takich tematów jak bezdzietności z wyboru (gośćmi są Edyta Broda, autorkę bloga „Bezdzietnik” oraz książki „Szczerze o życiu bez dzieci”, i prawnik Tomasz Morozgalski), karierze w dobie internetu (rozmowa z blogerem Michałem Korkoszem i aktorką Marysią Winiarską), a także o dystansowania się wobec Kościoła (z udziałem Joli Szymańskiej i rapera Vienia). Nie zabraknie również takich tematów jak różnorodność i tolerancja – to wszystko w kontekście obchodzonego obecnie Pride Month.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dla kogo są te podcasty? Tak naprawdę dla każdego, gdyż w każdej przeprowadzonej rozmowie można odnaleźć cząstkę siebie – podobne wątpliwości, obawy, decyzje, a także przykłady konkretnych relacji rodzinnych i przyjacielskich.

Przykładem niech będzie rozmowa z Marią Peszek i Margaret, które przytaczały swoje historie związane z wykluczeniem w świecie kobiet. Z wymiany doświadczeń obu bohaterek możemy się dowiedzieć, że rola kobiety znacznie się zmieniła na przestrzeni lat i że młodsze pokolenia mają dużo więcej swobody w wyrażaniu siebie i swoich potrzeb.

To oczywiście niejedyne ciekawe puenty, które wynikają z rozmów z zaproszonymi gośćmi. Komunikacja marki Reserved jest odważna i otwarta na wszystkie grupy społeczne i ich spojrzenia – w podcaście „Z pokolenia na pokolenie” zostają podkreślone różnice między bohaterami, ale także odnajdywane są podobieństwa. Okazuje się, że wskazując różne perspektywy, łatwiej dojść do punktów wspólnych i odnaleźć wspólny język z innymi pokoleniami.

Podcastu „Z pokolenia na pokolenie” możecie słuchać m.in. na platformie YouTube i na Spotify. 

Materiał powstał we współpracy z marką Reserved