Po bardzo intensywnym urodzinowym weekendzie startuje kampania „Radio Nowy Świat ma już dwa lata i świetnie się zapowiada” w social mediach na Facebooku i YouTube. W niedzielę, 10 lipca, podczas audycji Wojciecha Manna został pokazany pierwszy z czterech spotów, który można już oglądać na otwartych kanałach FB i YT Radia Nowy Świat. Dodatkowo Patroni stacji mogą obejrzeć ekskluzywny spot, który jest dostępny tylko dla nich.
Chcieliśmy w sposób nieoczywisty, a nawet absurdalny zachęcić naszych Słuchaczy do pozostania Patronką/Patronem Radia Nowy Świat. Mamy sporo dystansu do siebie i uważamy, że ta kampania powinna się Państwu spodobać, a pierwsze reakcje wskazują, że się nie mylimy – mówi Magda Jethon, redaktor naczelna Radia Nowy Świat.
Zobacz również
fot. Michał Siudziński
Za kreację odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Zależało nam, aby stworzyć kampanię, która opowie o urodzinach Radia Nowy Świat, a jednocześnie zachęci do wspierania tej stacji. Humorystyczny ton narracji to rodzaj ukłonu w stronę Słuchaczy – dodaje Darek Rzontkowski, partner i executive creative director Agencji Huta 19, reżyser spotów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W realizacji kampanii wzięli również udział: Papaya Films – produkcja, Lunapark i 422post – postprodukcja i Ztudio&Burza – udźwiękowienie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przygotowanych zostało kilkanaście odsłon kreacji, ale część z nich zostanie udostępniona wyłącznie Patronom Radia Nowy Świat. Każdy, kto dołączy do grona darczyńców, będzie miał możliwość zobaczenia znacznie więcej.
Przypominamy, że zbiórka na Radio Nowy Świat jest prowadzona na Patronite. Wystarczy wejść na patronite.pl/radionowyswiat i zadeklarować dobrowolną miesięczną wpłatę. Zostanie Patronką/Patronem to dostęp do ekskluzywnych treści, podcastów ekstra i do niektórych spotów, które nie zostaną szeroko opublikowane.
Pierwszy spot można zobaczyć też na: fb.watch/ebI4-Ck5_b/.