Lavazza, skupiając się na promocji swoich wariantów espresso, rozpoczyna szereg ogólnopolskich aktywacji. „Ruszaj szlakiem espresso” jest najnowszą loterią Lavazza zorganizowaną przez NAV agency. Jej zwycięzcy udadzą się na wycieczkę do Włoch, której plan stworzony został przez Magdalenę Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem.
Całość wycieczki skupia się na poznawaniu espresso, odkrywaniu jego smaku i zwiedzaniu miejsc z nim związanych. Do wygrania są również zestawy ekspresów De’Longhi oraz kawy Lavazza Espresso Barista.
Zobacz również
Na każdego uczestnika loterii czeka prezent w postaci e-booka „10 sposobów na espresso”, przygotowanego przez głównego trenera baristów Lavazza w Polsce, Arkadiusza Domurada. Loteria trwa od 01.10 do 15.11.2022 r. Szczegóły dostępne są na stronie www.szlakiemespresso.pl.
Wraz z loterią startuje ogólnopolska akcja degustacyjna Lavazza Espresso Barista w wybranych sieciach handlowych. Aktywacje wsparte są ponadto szeroką komunikacją in-store i digital.
Za opracowanie koncepcji aktywacji, stworzenie materiałów kreatywnych oraz kompleksową obsługę loterii i degustacji odpowiada NAV agency.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing