W ramach tegorocznej edycji Konkursu KTR po raz kolejny wręczone zostaną nagrody Best of Facebook. Twórcy reklam zrealizowanych w okresie pomiędzy 30.10.2020 r. a 15.10.2021 r. na Facebooku i/lub Instagramie i/lub Messengerze mogą zgłaszać bezpłatnie swoje produkcje do 15 października br.
Prace oceni jury w składzie:
Zobacz również
- Gosia Nierodzińska, creative strategist, Facebook
- Adam Nowakowski, creative agency partner CEE, Facebook
- Ruben van Eijk, head of creative shop CEE, Facebook
- Zuza Duchniewska-Sobczak, executive creative director, DDB Warszawa
- Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, 180heartbeats + JUNG v. MATT
Jury może przyznać trzy statuetki – złoto, srebro i brąz. Nagrody zostaną wręczone podczas Gali KTR, 26 listopada 2021 r.
Twórcy zwycięskiej kampanii otrzymają akredytacje na festiwal Cannes Lions 2022 wraz z pokryciem kosztów przelotu i pobytu w Cannes dla dwóch osób.
Regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie ktr.org.pl/best-of-facebook.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing