Ruszył konkurs dla grafików „For Passion”

W poniedziałek 12 października ruszył ogólnopolski konkurs dla grafików „For Passion”, którego celem jest zaprojektowanie logo dla marki perfum z feromonami. Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę finansową. Działania z zakresu komunikacji realizuje Agencja NPROFIT.
O autorze
0 min czytania 2020-10-16

Konkurs na logo perfum Passion kierowany jest do grafików, którzy potrafią przełamywać stereotypy i nie obawiają się wyzwań. Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

– Chcemy dotrzeć do osób otwartych i świadomych, że nasza przestrzeń wymaga dbałości o estetykę oraz kreatywnego i odważnego podejścia. Mam nadzieję, że zachęcimy do udziału w konkursie dobrze zapowiadających się młodych twórców, dla których sztuka projektowania to prawdziwa pasja – wyjaśnia Kamil Rybicki, właściciel agencji NPROFIT.

Konkurs na logo to pierwszy etap działań mający wypromować Passion, markę perfum z feromonami kierowaną do osób pragnących wzmocnić pozytywny nastrój i przyciągnąć uwagę innych w swoim otoczeniu.

Zgłoszenia w konkursie będą przyjmowane do 30 listopada 2020 r. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizacją konkursu „For Passion” i działaniami komunikacyjnymi zajmuje się Agencja marketingowa NPROFIT.

Słuchaj podcastu NowyMarketing