– Misją całego przedsięwzięcia jest promocja e-sportu oraz gamingu w Polsce. Naszym celem jest wspieranie młodych i zdolnych graczy, którym chcemy zapewnić możliwość dalszego rozwoju. Do współpracy zaprosiliśmy już trzech cenionych streamerów: Grajowy, LisekHD oraz Lothar. Wszystkich miłośników gamingu zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie, którego laureat dołączy do Ekipy Komputronik Gaming – tłumaczy Piotr Janus, brand manager Komputronik Gaming.
Trzon Ekipy Komputronik Gaming tworzy trójka streamerów. Grajowy – współzałożyciel kanału ZagrajnikTV, który tworzy razem ze Smokiem, LisekHD – vice mistrz Polski FIFA 14 Ultimate Team, czołowy gracz FUT Champions na świecie oraz Lothar – profesjonalny gracz Fortnite’a i streamer na Twitchu.
Zobacz również
W konkursie mogą wziąć udział osoby, które ukończyły 16 lat i mają przynajmniej od trzech miesięcy własny kanał na jednym z portali: YouTube, Facebook lub Twitch. Spośród wszystkich zgłoszeń jury zaprosi do współpracy autora najciekawszego kanału. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane będą do 23 czerwca na stronie www.komputronikgaming.pl/ekipakomputronik/, a do końca miesiąca wyłoniony zostanie zwycięzca.
Laureat konkursu może liczyć na przynajmniej półroczny kontrakt, nowy komputer, fotel gamingowy, atrakcyjne wynagrodzenie oraz wsparcie biznesowe i merytoryczne.
Pierwszy w Poznaniu streaming house
Ekipa Komputronik Gaming będzie miała także swój własny lokal. Pierwszy w Poznaniu streaming house wyposażony będzie w profesjonalne studio do nagrań i realizacji projektów, a także pokój streamingowy, gdzie będą organizowane relacje na żywo. – Z obszarem gamingu jesteśmy związani już od wielu lat. Zaczynaliśmy m.in. od tworzenia Ligi Komputronik Gaming, w ramach której można było grać w „Counter-Strike” czy „League of Legends”. Do tej pory wspieraliśmy też zespoły gamingowe, np. Wisłę Płock czy Devils One. Chcemy dalej wyznaczać trendy na e-sportowej mapie Polski, dlatego zdecydowaliśmy na stworzenie Ekipy Komputronik Gaming oraz otwarcie streaming house’u w samym centrum Poznania – mówi Piotr Janus. – Jestem przekonany, że będzie to nie tylko miejsce do streamowania, ale także przestrzeń integrująca społeczność gamingową – dodaje Janus.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing