Środki pozyskane z wysyłki przeznaczone będą na wyposażenie sal terapeutycznych Fundacji JiM, która od lat zajmuje się pomocą dzieciom z autyzmem. Autorem aplikacji jest IMAGINE.
Serwis umożliwia wybór jednego z 4 wzorów kartki (w rolach głównych wystąpiły sympatyczne stworki), a następnie jednego z 4 wariantów życzeń. Dalej wystarczy już tylko uzupełnić imię nadawcy i odbiorcy, dane adresowe i kwotę, którą chce się wesprzeć Fundację. Na koniec płatność i gotowe! Tradycyjna kartka rusza pocztą do adresata.
Zobacz również
– Po stronie IMAGINE była koncepcja i prace graficzne oraz developerskie: frontend, backend i integracja z PayU – mówi Justyna Staszewska, Client Service Director. – Jako bohaterów wybraliśmy kolorowe, przyjazne stwory, a teksty życzeń zostały opracowane w taki sposób, aby kartkę pocztową można było wysłać do każdego – niezależnie od wieku. W końcu każdy z nas jest dzieckiem przez całe życie! – dodaje Staszewska.
– Ta kampania ogromnie nas cieszy, nie tylko ze względu na jej cel. Najczęściej autyzm pokazywany jest przez pryzmat problemów, przed jakimi stoją osoby ze spektrum oraz ich rodziny. Tym razem jednak możemy pokazać jego weselszą stronę i sprawić naszym dzieciom prawdziwą radość! – podkreśla Tomasz Mazurek, kierownik Działu Rozwoju i Relacji z Darczyńcami w JiM.
Celem nowej kampanii JiM jest zebranie środków na nowy sprzęt do sal terapeutycznych. Akcja zyskała na szczególnym znaczeniu w obliczu ostatnich wydarzeń – w wyniku piątkowej burzy zalaniu uległy niektóre sale Fundacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Aplikacja do wysyłki kartek dostępna jest tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing