Ruszył serwis Fundacji JiM do wysyłki tradycyjnych kartek pocztowych na Dzień Dziecka

Z okazji Dnia Dziecka Fundacja JiM uruchamia specjalny serwis do wysyłki drukowanych kartek. Każdy użytkownik aplikacji będzie mógł sprawić radość komuś bliskiemu i jednocześnie wesprzeć organizację.
O autorze
1 min czytania 2018-05-23

Środki pozyskane z wysyłki przeznaczone będą na wyposażenie sal terapeutycznych Fundacji JiM, która od lat zajmuje się pomocą dzieciom z autyzmem. Autorem aplikacji jest IMAGINE.

Serwis umożliwia wybór jednego z 4 wzorów kartki (w rolach głównych wystąpiły sympatyczne stworki), a następnie jednego z 4 wariantów życzeń. Dalej wystarczy już tylko uzupełnić imię nadawcy i odbiorcy, dane adresowe i kwotę, którą chce się wesprzeć Fundację. Na koniec płatność i gotowe! Tradycyjna kartka rusza pocztą do adresata.

Po stronie IMAGINE była koncepcja i prace graficzne oraz developerskie: frontend, backend i integracja z PayU – mówi Justyna Staszewska, Client Service Director. – Jako bohaterów wybraliśmy kolorowe, przyjazne stwory, a teksty życzeń zostały opracowane w taki sposób, aby kartkę pocztową można było wysłać do każdego – niezależnie od wieku. W końcu każdy z nas jest dzieckiem przez całe życie! – dodaje Staszewska.

Ta kampania ogromnie nas cieszy, nie tylko ze względu na jej cel. Najczęściej autyzm pokazywany jest przez pryzmat problemów, przed jakimi stoją osoby ze spektrum oraz ich rodziny. Tym razem jednak możemy pokazać jego weselszą stronę i sprawić naszym dzieciom prawdziwą radość! – podkreśla Tomasz Mazurek, kierownik Działu Rozwoju i Relacji z Darczyńcami w JiM.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem nowej kampanii JiM jest zebranie środków na nowy sprzęt do sal terapeutycznych. Akcja zyskała na szczególnym znaczeniu w obliczu ostatnich wydarzeń – w wyniku piątkowej burzy zalaniu uległy niektóre sale Fundacji.

Aplikacja do wysyłki kartek dostępna jest tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się