Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Ruszyła akcja #DajWłosZRemington – Remington wspiera działania Rak’n’Roll

Zadbaj, zapuść, zachęć! Z początkiem listopada ruszyła akcja #DajWlosZRemington. Jej celem jest wsparcie programu Daj Włos!, w ramach którego Fundacja Rak’n’Roll przekazuje bezpłatne peruki kobietom w trakcie leczenia onkologicznego. Jak dołączyć do akcji?
O autorze
1 min czytania 2020-11-17

Włosy są ważnym atrybutem kobiecego wyglądu, a ich utrata w wyniku chemioterapii może być przykrym, czasami traumatycznym momentem. Peruki są refundowane przez NFZ do wysokości niewielkiego limitu, a cena peruk naturalnych (i dobrej jakości peruk syntetycznych) jest wyjątkowo wysoka. W ramach programu Daj Włos! Fundacja Rak’n’Roll przekazuje bezpłatne peruki z włosów naturalnych i dobrej jakości peruki syntetyczne osobom w trakcie leczenia onkologicznego.

– Zgodnie z hasłem „Bądź sobą po swojemu”, chętnie wspieramy wszelkie programy, które umacniają w człowieku pewność siebie płynącą z wnętrza. Podopieczne Fundacji Rak’n’Roll to niesamowite kobiety, których siła inspiruje innych. Jesteśmy wdzięczni Fundacji za nawiązaną współpracę i możliwość dołożenia cegiełki dla ich działań. Wierzymy, że angażując odbiorców naszej marki, wspólnie stworzymy coś niepowtarzalnego – o akcji mówi Katarzyna Krauze, country marketing manager marki Remington w Spectrum Brands, Inc. 

Program Daj Włos! można wesprzeć na wiele sposobów. Jednym z nich jest przekazanie włosów. Jednak, aby przekazać warkocze na ten cel, należy spełnić szereg warunków, m.in. włosy muszą być zdrowe i długie.

Akcja #DajWlosZRemington ma na celu zachęcenie osób, które planują ściąć długie włosy do oddania ich na cele dobroczynne oraz nagłośnienie 5 ważnych zasad Daj (Dobry!) Włos. Ich stosowanie jest konieczne, by podarowane warkocze mogły być wykorzystane do utkania peruki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uczestnicy, publikując zdjęcia w mediach społecznościowych i tagując je #DajWlosZRemington nagłaśniają akcję i 5 zasad Daj (Dobry!) Włos, tym samym zachęcając i ośmielając znajomych do zadbania o włosy, by spełniały wszystkie warunki do ich przekazania. Marka wybierze 5 osób, które w najciekawszy sposób opiszą, dlaczego wspierają akcję i w nagrodę zaprosi ich na cięcie i stylizację u znanej stylistki fryzur – Gaba Hair Story. Włosy ścięte w prestiżowym salonie zostaną przekazane na rzecz programu, a zwycięzcy zadbają o pielęgnację i dobrą kondycję swojej nowej fryzury, dzięki otrzymanym profesjonalnym zestawom do stylizacji osobistej z najnowszej kolekcji marki – Hydraluxe Pro. 

Proces tworzenia peruk, oprócz zebrania materiałów, jest kosztowny i długotrwały, dlatego marka Remington przekaże również darowiznę na rzecz programu Daj Włos! Fundacji Rak’n’Roll. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszystkie informacje o programie Daj Włos!, w tym 5 zasad Daj (Dobry!) Włos można znaleźć na stronie Fundacji: www.raknroll.pl/dajwlos.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się