Filarem kampanii jest konkurs dla Klientów. Po zakupie produktów Ceramiki Paradyż Klienci mogą wziąć udział w losowaniu nagród, rejestrując swój paragon na stronie www.paradyz.com/konkurs/. Co miesiąc firma rozda 1 voucher o wartości 10 000 na wakacje marzeń, co tydzień 1000 zł na zakupy w IKEA a codziennie 100 zł na zakupy w sklepach Rossmann.
– Teraz każdy kupujący, który wybierze nasze kolekcje ma szansę zdobyć dodatkowo jedną z ponad 200 wspaniałych nagród. Mamy nadzieję, że to będzie miły dodatek do pięknych, nowych wnętrz urządzonych zgodnie z potrzebami i zróżnicowanym stylem naszych klientów. Przygotowując kampanię #ParadyżWMoimStylu myśleliśmy przede wszystkim o nich – o ludziach, którzy będą urządzać wnętrza, w których spędzą kolejne dni, miesiące i lata. Chcieliśmy, żeby były szczęśliwe i radosne – podsumowuje Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.
Zobacz również
Kampanię wspierają działania w mediach wnętrzarskich i kanałach zakupowych, a także narzędzia marketingowe jak kampania sms w miejscu sprzedaży oraz dostępne tam materiały POS. Za opracowanie idei kreatywnej i strategii komunikacji, która ma m.in. podtrzymywać i wykorzystywać pozytywny efekt zeszłorocznej kampanii #wStyluParadyż, w której udział wzięła Dorota Szelągowska odpowiada agencja Insignia. Realizację konkursu koordynuje agencja Nairobia.
Kampania potrwa od 3 kwietnia do 30 września 2018 roku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing