Głównym celem projektu jest promocja Pomorza Zachodniego jako regionu o unikalnych walorach – innowacyjnego, wspierającego nowe technologie, niezwykle atrakcyjnego dla przedsiębiorców i potencjalnych inwestorów.
Najważniejszą inicjatywą realizowaną w ramach kampanii jest konkurs „Twój biznes pod banderą sukcesu”. Jego misją jest wyłonienie podmiotów gospodarczych, których działania, produkty i usługi charakteryzują się największą kreatywnością i oryginalnością.
Zobacz również
„Pomorze Zachodnie to marka z ogromnym potencjałem. Tworzą ją przede wszystkim ludzie. To oni stoją za inspirującymi biznesami stanowiącymi wizytówkę naszego regionu – mówi Olgierd Geblewicz, Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego. – Dlatego inaugurujemy dziś kampanię inną niż wszystkie – zaplanowaną tak, by zaprezentować i wyróżnić przedsiębiorców budujących swój sukces na Pomorzu Zachodnim i będących inspiracją dla tych, którzy szukają tu jeszcze swojej szansy” – dodaje.
Konkurs „Twój biznes pod banderą sukcesu” skierowany jest do właścicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Do konkursu mogą się zgłaszać, wypełniając formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie biznes.wzp.pl. Z 30 laureatami zakwalifikowanymi do drugiego etapu konkursu nakręcone zostaną spoty reklamowe. To okazja, by zaprezentować inspirujące firmy z regionu i zachęcić innych do czerpania z cennych doświadczeń laureatów.
Kluczowym etapem konkursu będzie głosowanie na zwycięzców, w którym będą mogli uczestniczyć wszyscy mieszkańcy regionu. Na stronie internetowej konkursu uruchomiony zostanie dedykowany system o oryginalnej mechanice gry w konwencji giełdy. Uczestnicy głosowania otrzymają pulę wirtualnej waluty, która będą mogli zainwestować w wirtualne akcje swoich faworytów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
O wyborze zwycięzców zadecyduje również Kapituła Konkursu, w skład której wchodzą przedstawiciele dużych firm z Pomorza Zachodniego: Laura Hołowacz, Prezeska Zarządu i współzałożycielka CSL Internationale Spedition Sp. z o.o., regionalnego lidera branży TSL, Zbigniew Nagay, Prezes Zarządu i współzałożyciel firmy Radex Sp. j., specjalizującej się w zarządzaniu higieną w zakładach przemysłu spożywczego oraz Sławomir Czumak, Członek Zarządu firmy Backer OBR Sp. z o.o. – światowej klasy producenta elektrycznych elementów grzejnych, rezystorów i paneli sterujących do pomp ciepła.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podsumowanie konkursu, w ramach którego zostaną nagrodzeni wszyscy zwycięzcy i laureaci, nastąpi w trakcie uroczystej Gali, która odbędzie się 11 grudnia 2018 r.
Poza konkursem, podczas kampanii, przewidzianych jest szereg działań reklamowych, przede wszystkim w internecie. Filmy promujące laureatów i zwycięzców konkursu emitowane będą w serwisach: YouTube, Ipla.pl i Tvn.pl. Ponadto przewidziana jest kampania odsłonowa (Onet.pl, Wp.pl), rich media oraz działania w mediach społecznościowych.
W kampanię zaangażowani będą również influencerzy.
Wśród partnerów kampanii znalazło się szereg instytucji, które tworzą zaplecze naukowe dla firm z regionu, organizacji lokalnych i ogólnopolskich zrzeszających przedsiębiorstwa z sektora MŚP, podmiotów, które reprezentują interesy firm i wspierają rozwój przedsiębiorczości: Fundacja BizUp, Infoshare Academy, Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego, Klaster eBiznesu Pomorza Zachodniego, Klaster ICT Pomorze Zachodnie, Metalika Klaster Metalowy, Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii, Północna Izba Gospodarcza, Stargardzka Agencja Rozwoju Lokalnego, TechKlub Szczecin, Transgraniczny Klaster Szlak Wodny Berlin-Szczecin-Bałtyk, Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Rozwoju Gospodarczego, Zachodniopomorska Szkoła Biznesu, Startup Academy.