Ruszyła kampania pożyczki na 5 proc. dla każdego w Alior Banku

W najnowszej akcji marketingowej Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową z oprocentowaniem 5 proc. dla każdego. Głównym medium jest telewizja, wspierana komunikacją Internecie.
O autorze
1 min czytania 2015-01-22

Na potrzeby kampanii wyprodukowano 30-sekundowy spot reklamowy pt. „Otwieranie” oraz jego 15-sekundową wersję. W reklamie podkreślany jest fakt, że Alior Bank otwiera się dla klientów, tak szeroko, jak żaden inny bank i jako pierwszy ofertuje każdemu wyjątkowo niskie oprocentowanie pożyczki – tylko 5 proc.. Spot wyreżyserował Pan Konstanty Przybora, a operatorem zdjęć był Pan Paweł Edelman. Reklama jest emitowana w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych m.in.: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TTV, PULS oraz na kanałach tematycznych TVP (m.in. Kultura, Seriale, Sport). 

Działania w telewizji wspiera komunikacja w Internecie, która obejmie m.in. bannery wyświetlane na portalach o wysokim zasięgu (Onet, Wp, Newsweek oraz VOD), masowe e-mailingi oraz reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google. Reklamy internetowe prowadzą na dedykowaną stronę dostępną pod adresem. Ponadto, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, przygotowany został kalkulator, umożliwiający obliczenie wysokości raty, przy określonej kwocie i okresie pożyczki.   

Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała Agencja PZL, a za ich adaptację na materiały online – Agencja Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Film it.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj