Higieniczne pranie, błyskawiczne odświeżanie
Technologia ActiveOxygen™ pozwala na odświeżanie ubrań bez wykorzystania wody, eliminację bakterii i neutralizację zapachów, a co najważniejsze – to pierwsza na rynku pralka gwarantująca w pełni higieniczne pranie w niskich temperaturach. To właśnie tej innowacyjnej technologii marka Bosch poświęca kampanię 360o. W ramach zaplanowanych działań do końca maja potrwa kampania TV, która promować będzie nową pralkę przez billboardy sponsorskie. Obecność w telewizji wspierać będzie również kampania prasowa w najpopularniejszych magazynach wnętrzarskich, parentingowych, kobiecych i podróżniczych. Ponadto, aktywności promocyjne skupiać się będą również na silnej i długofalowej kampanii on-line odsłaniającej bannery na największych portalach ogólnopolskich i 80 tematycznych. Kampanię pralek Bosch uzupełniać będą także działania eCommerce oraz komunikacja PR i w mediach społecznościowych. Od połowy kwietnia nową pralkę Bosch z ActiveOxygen™ promować będzie również konkurs konsumencki oparty na quizie edukacyjnym.
Zobacz również
Nowy logotyp Bosch
Wraz z nową kampanią marka Bosch przedstawia również nową odsłonę logotypu. Kolorowy pasek zamieszczony w logotypie jest metaforą różnorodnych potrzeb i lepszej jakości życia, jaką gwarantuje Bosch. Wszystkie materiały POS, jak i layout’y prasowe oraz spot telewizyjny przygotowane zostały w nowej identyfikacji wizualnej.
Kampanię przygotowali: Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Spot telewizyjny: PrimeMovers Ltd.
Kampania TV: OMD Sp. z o. o.
Kampania on-line: ACR Media House sp. Z o.o.
Materiały POS: hyperCrew Sp. z o.o.
Terminarz kampanii:
Kampania TV: 1.04 – 31.05
Kampania prasowa: 1.04 – 31.05
Kampania on-line: 1.04 – 31.12.2016
Konkurs konsumencki: 15.04 – 15.06
Słuchaj podcastu NowyMarketing