TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyła kampania promocyjna 200-lecia kurortu w Sopocie

Kampanii towarzyszy przekaz „W Sopocie czas płynie w Twoim tempie” i specjalna stworzona identyfikacja wizualna, za którą stoi studio Podpunkt.
O autorze
1 min czytania 2023-02-06

Sopot jest jednym z najpiękniejszych polskich miast. Ten nadmorski kurort i uzdrowisko jest doskonałym wyborem dla fanów aktywnego wypoczynku, różnorodnych sportów, ale również dla turystów szukających wyciszenia w SPA, czy osób zainteresowanych wydarzeniami  kulturalnymi. Miasto o pięknej historycznej architekturze, w której dominują wieżyczki, wykusze, balustrady oraz gzymsy, ma do zaoferowania bezcenny walor – najczystsze powietrze w Polsce. Ten unikatowy charakter miasta oraz 200 lat kurortu ma za zadanie promować w 2023 roku jubileuszowa kampania. 

Kampania promocyjna 200-lecia kurortu opiera się na przekazie „W Sopocie czas płynie w Twoim tempie”. Motyw przewodni kampanii to misternie utkana ilustracja, której liczne detale zbudowane są z ikony mewy. Kampania ma za zadanie zobrazować piękno całorocznego kurortu – podkreślić historyczny urok miasta, jego walory architektoniczne i przyrodnicze, ukazać wyjątkowość 200-letniego kurortu. 

Na projekt składają się winieta / znak, rozbudowany motyw ilustracyjny, z którego detali można tworzyć różnorodne projekty, layouty promocyjne do druku i mediów cyfrowych oraz  animacja.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncepcje i projekt opracowało studio Podpunkt. 

Projekt, w tym ilustracje: Zuza Charkiewicz / Podpunkt 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dyrekcja artystyczna: Emilka Bojańczyk / Podpunkt 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Nowa identyfikacja wizualna Warszawy (zobacz nasz webcast z twórcami)

Zapraszamy Was do zapoznanie się z transmisją naszego webcastu z twórcami nowej identyfikacji wizualnej miasta Warszawa: Emilką Bojańczyk (studio Podpunkt) i Mateuszem Machalskim (Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie).