- Twórcy nowej identyfikacji wizualnej opowiedzieli o głównych założeniach projektu,
- Wyjaśnili, dlaczego w ogóle miasto postanowiło zmienić dotychczasową identyfikację,
- Opowiedzieli o tym, czy dotychczasowe logo Warszawy było złe i jakie były jego wady,
- Wyjaśnili, skąd wynikają koszty związane z projektem.
Naszymi gośćmi byli:
Zobacz również
- Emilka Bojańczyk ze studia Podpunkt / Superskrypt
Graficzka, założycielka software house’u Superskrypt i studia graficznego Podpunkt. Laureatka European Design Awards, Projekt Roku, Must Have Lodz Design Days, Dobry Wzór, Mobile Trend Awards.
Podpunkt to studio specjalizujące się w brandingu, wystawiennictwie, multimediach, drukach i budowaniu koncepcji kreatywnych. Studio realizuje projekty na styku kultury edukacji i współczesnych technologii.
- Mateusz Machalski
Absolwent (a obecnie doktorant) Wydziału Grafiki Akademi Sztuk Pięknych w Warszawie. Zajmuje się projektowaniem identyfikacji wizualnych oraz krojów pisma. Autor m.in. identyfikacji wizualnej Nagrody Solidarności im. Lecha Wałęsy oraz projektu rodziny 42 odmian krojów pisma dla korporacji Tupperware.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spotkanie obejrzycie poniżej
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej na temat nowej identyfikacji Warszawy przeczytacie w naszym artykule.