Od 10 marca w ofercie McDonald’s dostępne są nowe burgery i McWrapy Supreme Crispy Chicken Smoky. Na gości czeka również klasyk – Supreme Crispy Chicken Sweet&Spicy, a także kartofelki z aksamitnym sosem śmietanowym. Linia produktów swój niepowtarzalny smak zawdzięcza soczystemu mięsu z kurczaka oraz złocistej, chrupiącej panierce. To dzięki nim każdy kęs burgera czy McWrapa jest tak wyjątkowy!
Supreme Crispy Chicken Smoky to idealna opcja dla fanów wyrazistych smaków. Soczysty kotlet z mięsa z kurczaka otoczony chrupiącą, złocistą panierką doskonale łączy się z oryginalnym sosem Garlic BBQ. Całość uzupełniają świeże dodatki: pomidor i rukola. W ofercie znajdziemy również Supreme Crispy Chicken Sweet&Spicy. Wyśmienity, soczysty kotlet z chrupiącego kurczaka występuje tu w połączeniu z krążkami wyrazistej czerwonej cebuli, sałatą batawia, a także pysznie roztopionym serem cheddar. Kompozycję dopełniają dwa sosy: pikantny sos spicy oraz sos o smaku karmelizowanej cebuli. Oba warianty smakowe dostępne są zarówno w burgerach, jak i zawiniętych w pszennym placku McWrapach. Czego chcieć więcej?
Zobacz również
Najnowszy spot promujący linię Supreme Crispy Chicken odkrywa chrupkość kurczaka w dość niecodziennej scenerii. Akcja rozgrywa się w centrum kontroli lotów oraz lądowniku, kiedy to trzech astronautów zmierza ku końcowi swojej misji. Tuż przed lądowaniem, konsternację wzbudza tajemnicze chrupnięcie. W centrum dowodzenia szybko okazuje się jednak, że zagadkowe trzaski to nie efekt usterki, tylko chrupanie jednego z asystentów, który jadł burgera Supreme Crispy Chicken z McDonald’s. Spot dostępny jest m.in. na kanale YouTube marki.
Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcję video zrealizowała Papaya Films. Za zakup mediów odpowiada OMD, zaś za komunikację PR – agencja 24/7Communication.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]