Ruszyła kampania społeczna myPhone „Bo najważniejszy jest głos. Usłysz Skolimów”

Marka myPhone, lider na rynku telefonów komórkowych dla seniorów, zainicjowała kampanię społeczną, która ma celu przypomnienie, że telefon to przede wszystkim głos i rozmowa. Zwraca uwagę na kwestię podtrzymywania i pielęgnowania relacji z bliskimi, zwłaszcza z osobami starszymi.
O autorze
2 min czytania 2017-11-13

„Dawno się nie widzieliśmy…”, „oj, trochę czasu minęło od ostatniego spotkania…”, „dlaczego się nie odzywasz?” – brzmi znajomo? Na pewno. Coraz trudniej znaleźć nam czas na spotkanie ze znajomymi i rodziną. Skupiamy się na własnym życiu zaniedbując kontakty z bliskimi. Osobom starszym coraz częściej doskwiera samotność. To, jak ogromne znaczenie ma podtrzymywanie więzi oraz głos najbliższej osoby, zręcznie prezentuje agencja 23HEROES w spocie społecznym wyprodukowanym dla marki myPhone. Aktor Jan Nowicki, który wystąpił w filmie i został ambasadorem kampanii, prowadzi nas przez refleksyjną podróż pokazującą znaczenie wspomnianych wartości. Jest narratorem historii, w której widzimy m.in. kobietę układającą dziecko do snu, starszą, uśmiechniętą panią, której na szyję rzuca się wnuczek i rodzinne świętowanie urodzin seniorki. Film kończą słowa Jana Nowickiego – „możesz powiedzieć wszystko co najważniejsze, tym którzy dla ciebie są najważniejsi. Bo każdy z nas czeka na znajomy głos”. A najprostszym sposobem na utrzymanie kontaktu z bliskimi, jest sięgnięcie po telefon.

„W świecie nieustannych premier flagowców, w których liczy się siła procesora, przekątna ekranu, czy liczba i jakość aparatów, coraz słabiej słychać głos z drugiej strony słuchawki. myPhone, jako producent telefonów klasycznych to odpowiednia marka, by przypomnieć o tym, co jest istotą telefonu, czyli rozmowa i głos drugiej osoby” – mówi o idei kreatywnej Paweł Gogler, Concept Director w 23HEROES – agencji odpowiedzialnej za strategię i kreację w kampanii.

„Dobrze znamy potrzeby seniorów, ponieważ od lat skupiamy się na tym, aby dostarczać na rynek telefony proste w obsłudze, a tym samym przyjazne osobom starszym. Tę kampanię kierujemy jednak przede wszystkim do nieco młodszych odbiorców, chcąc zwrócić uwagę tej grupy na ogromne znaczenie budowania relacji i utrzymywania stałego kontaktu, w szczególności z rodzicami i dziadkami” – mówi Radosław Trzeba, członek zarządu myPhone.

Spot został nagrany w Domu Artystów Weteranów Scen Polskich w Skolimowie, którego sponsorem jest myPhone.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

U boku Jana Nowickiego wystąpili znakomici artyści mieszkający w Skolimowie – aktorzy: Eugenia Herman, Andrzej Szopa, Romana Kamińska, śpiewak Zdzisław Zaczyk oraz tancerka Ryszarda Gozdowska.

Kampania realizowana jest online, a film emitowany jest określonym grupom na Facebook.com, Google oraz CDN.pl. Emisję spotu wspiera kampania banerowa w Google, za co odpowiada dział Digital myPhone.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Film po kilku dniach od premiery uzyskał już blisko 110 tys. wyświetleń!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Można go obejrzeć na stronie.

Marka myPhone zdecydowała się nie tylko wesprzeć finansowo Dom Artystów Weteranów Scen Polskich w Skolimowie, ale również dać szansę innym na udział w tym przedsięwzięciu. Dlatego już w listopadzie ruszy produkcja wyjątkowego audiobooka, do nagrania którego głosu użyczą mieszkańcy Domu Artystów oraz ambasador kampanii – Jan Nowicki. Audiobook będzie dostępny od grudnia na platformie partnera kampanii – księgarni internetowej Publio.pl. Całkowity dochód z jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Skolimowa. Audiobook otrzymają również wszyscy, którzy kupią telefon klasyczny myPhone w okresie bożonarodzeniowym.

Wystąpili: Jan Nowicki, Eugenia Herman, Andrzej Szopa, Romana Kamińska, Zdzisław Zaczyk, Ryszarda GozdowskaKlient:
myPhone
Agencja: 23HEROES
Scenariusz: Paweł Gogler
Strategia: Tomasz Łapa
Kreacja: Paweł Gogler, Tomasz Łapa , Łukasz Pacanowski, Łukasz Fabiś
Account Manager: Anna Prętka
Fotograf: Łukasz Fabiś
Reżyseria: Julia Kolberger
DOP: Igor Połaniewicz
Rekwizyty: Marcin Wąsowski
Stylizacja: Dorota Magdziarz
Make-up: Magda Gontarczuk
Producent: Marcin Dworucha
Kierownictwo produkcji: Kasia Radziszewskaja, Natalia Bugdoł, Ola Gęca
Światło: Film Ilumination
Postprodukcja: LUNAPARK motion arts collective
Montaż: Paulina Ciesielska
Produkcja: F25 Production House
PR: LoveBrands Relations