Ruszyłą kampania złotej karty do Konta Przekorzystnego Banku Pekao S.A.

Wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett dla Banku Pekao S.A., ma na celu promowanie wakacyjnej oferty banku. Agencja kreatywna odpowiada za strategię, kreację i realizację działań w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w placówkach banku.
O autorze
1 min czytania 2023-06-21

Przed nami wakacje, czyli czas, w którym szczególnie zależy nam na beztrosce i niezakłóconym odpoczynku. Swoboda podróżowania, odkrywanie świata, zbieranie doświadczeń cieszą tylko wtedy, gdy nie musimy martwić się o niepotrzebne wydatki. Umożliwia to złota karta do Konta Przekorzystnego, dzięki której można płacić z gwarancją niskich kursów na całym świecie i wypłacać pieniądze bez prowizji banku ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą.

Bohaterami kreacji stworzonej przez Leo Burnett jest dwójka młodych ludzi, którzy wybrali się w egzotyczną podróż. Siłą tej opowieści jest między innymi jej autentyczność – kamera podgląda naszych bohaterów, nie ingerując bezpośrednio w historię. Pomaga nam w tym między innymi ciągła zmiana perspektywy. Oprócz klasycznej kamery widzimy ich również okiem kamery na dronie oraz kamery 360°. To pełna kontrastów opowieść, w której obserwujemy zatłoczone miasto, rajskie plaże, lazurową wodę, orientalne jedzenie, a przede wszystkim siłę prawdziwej relacji.

Za strategię działań, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett Warszawa. Za działania digital Sales&More S.A. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A. Produkcję powierzono domowi produkcyjnemu Tank, a wideo wyreżyserował Maciej Kowalczuk.

Wielokanałowa kampania realizowana jest w telewizji, w radiu, online, mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w miejscach sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj