W ramach aktualnej odsłony w każdy czwartek konsumenci za promocyjne danie z wybranym napojem z portfolio Coca-Cola zapłacą 20% taniej w serwisie PizzaPortal.pl. Akcja została wsparta kampanią obejmującą telewizję, radio oraz internet, w tym kanały social media.
Kilkumiesięczne działania pod hasłem „Coca-Cola Day” będą składać się z poszczególnych edycji promocyjnych. W aktualnej, inaugurującej współpracę odsłonie, trwającej od 10 maja do końca czerwca, w każdy czwartek użytkownicy PizzaPortal.pl mogą zamawiać promocyjne zestawy z napojami Coca-Cola 20% taniej. Oferta obowiązuje w wybranych restauracjach, dostępnych na portalu. Szczegóły dostępne są na dedykowanej zakładce PizzaPortal.pl
Zobacz również
PizzaPortal.pl już teraz dostarcza klientom wyjątkową ofertę każdego dnia, a rozpoczynająca się długofalowa współpraca z marką Coca-Cola jest potwierdzeniem silnej pozycji naszej platformy, skupiającej najlepsze restauracje w całej Polsce. Partnerstwo z Coca-Cola z jednej strony będzie zachętą do zamawiania jedzenia wraz z napojem, a jednocześnie czwartek stanie się kolejnym dniem na PizzaPortal.pl, kiedy klienci będą mogli skorzystać z oferty specjalnej – mówi Bartosz Sala, Prezes PizzaPortal.pl.
Współpraca Coca-Cola z platformą PizzaPortal.pl jest integralną składową kampanii „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola”, która od lat zaprasza do regularnych wspólnych posiłków (nie tylko od święta!). Marka zachęca tym samym do celebrowania czasu i radości z bycia razem. Poza działaniami promocyjnymi za pośrednictwem PizzaPortal.pl marka Coca-Cola m.in. rozpoczęła partnerstwo strategiczne ze stacją POLSAT TV, działania w obszarze digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności z udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży.
Nawiązana współpraca z serwisem PizzaPortal.pl wpisuje się w nadrzędny cel Coca-Cola: stałe, konsekwentne wzmacnianie rozpoznawalności marki jako towarzyszki codziennego życia, a więc również wspólnych posiłków. Doceniamy dynamicznie rosnącą popularność serwisów do zamawiania jedzenia on-line. Wierzymy mocno w siłę potencjału kooperacyjnego i atrakcyjność opracowanej oferty, której hasłem przewodnim jest konsumenckie wezwanie „Spraw, by czwartek smakował wyjątkowo” – przekonuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing