Ruszyła kolejna edycja konkursu konsumenckiego WINIARY „Daj słoikowi drugie życie”

Przygotowanie Świąt w stylu zero waste jest łatwiejsze niż myślisz, a dodatkowo może być źródłem rodzinnej rozrywki. Marka WINIARY rusza z kolejną edycją konkursu „Daj słoikowi drugie życie” i ponownie zachęca do kreatywnego wykorzystania słoików po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace od 18 do 31 grudnia 2023 roku.
O autorze
2 min czytania 2023-12-18

Zdjęcie główne: materiały prasowe Winiary

Święta to okazja do wypróbowania „zero waste” w swoim domu

W czasie Świąt nasze kuchnie zaczynają tętnić życiem. Wraz z najbliższymi wspólnie przygotowujemy smakowite potrawy, na które z utęsknieniem czekaliśmy przez cały rok. Przez zmieniające się trendy żywieniowe i preferencje, wybór dań na świątecznym stole, w każdym domu może być inny. Na szczęście możliwości jest wiele – od tradycyjnych potraw, przez te z nowoczesnym twistem, w lekkiej odsłonie, po wegetariańskie czy wegańskie. Nie może oczywiście zabraknąć sałatki jarzynowej czy ulubionych wypieków. Wszystko podkreślone przez niezastąpiony Majonez Dekoracyjny WINIARY, nadający im wyjątkowego charakteru i ulubionego smaku.

Coraz częściej pragniemy celebrować te szczególne dni w duchu „zero waste”. Istnieje wiele sposobów na wcielenie tego podejścia w życie codzienne – zaczynając od mądrego planowania zakupów po rozsądne wykorzystanie resztek dań świątecznych na kolejne dni. Taka strategia pozwala uniknąć marnotrawstwa i dłużej cieszyć się smakiem świąt. Ponowne wykorzystanie opakowań również zyskuje popularność – większość z nas zachowuje ozdobne torby czy pudełka do wielokrotnego użytku, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, że opakowania po produktach spożywczych
również mogą znaleźć nowe zastosowanie.

Daj słoikowi drugie życie!

Marka WINIARY od lat podejmuje działania w walce z marnowaniem żywności w Polsce. W ramach kampanii „WINIARY Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”, na stronie internetowej www.winiary.pl konsumenci mogą zapoznać się z wieloma praktycznymi poradami, jak odpowiednio przechowywać żywność, by przedłużyć jej świeżość, czy jak planować zakupy, by potem nie wyrzucać dobrych produktów. Strona stanowi również bazę przepisów w duchu „zero waste”.
Dodatkowo, na terenie Polski funkcjonują Jadłodzielnie WINIARY, czyli lokalne punkty wymiany żywności, gdzie każdy ma możliwość pozostawienia nadmiaru zakupionych produktów, których nie zdążył spożyć przed terminem lub zabrania czegoś do domu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie, w ramach kontynuacji inicjatywy, marka zachęca swoich konsumentów do podjęcia kreatywnego wyzwania. Już 18 grudnia w jej mediach społecznościowych rusza kolejna edycja konkursu „WINIARY – Daj słoikowi drugie życie” – która potrwa do końca roku. Zadaniem uczestników jest znalezienie ponownego zastosowania dla pustego słoika po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY i zaprezentowanie go w formie zdjęcia, bumeranga, kolażu lub krótkiego filmiku. Pomysły można zgłaszać w komentarzu pod postem konkursowym na profilu marki na Facebooku lub udostępnić na swoim profilu na Instagramie oznaczając profil @winiary i wykorzystać dedykowany hashtag #drugieżyciesłoika.

Wyjątkowe nagrody

Twórcy projektów mają szerokie pole do popisu w prezentacji swoich pomysłów – jedynym ograniczeniem jest ich wyobraźnia: słoik może posłużyć jako urokliwy świąteczny lampion, piękna doniczka lub pełnić funkcję eleganckiego pojemnika na świąteczne pierniczki. Na autorów najlepszych prac czeka w sumie 30 nagród – 10 frytkownic beztłuszczowych Russell Hobbs SatisFry oraz 20 szklanych misek na sałatkę z bambusową pokrywką.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej szczegółów i regulamin konkursu dostępny jest stronie https://www.winiary.pl/daj-sloikom- nowe-zycie konkurs-Winiary/ oraz na profilach marki: https://www.facebook.com/winiary i https://www.instagram.com/winiary.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: materiały prasowe Winiary/Facebook