Loteria „Nutella Dodaje Uśmiechu” rozpoczyna tzw. Pancake Season. Akcja promuje różne oblicza przygotowania naleśników i pancake’ów z wykorzystaniem kremu Nutella. Aby wziąć w niej udział należy kupić promocyjne opakowanie kremu Nutella, zarejestrować kod na stronie i zdrapać wirtualną zdrapkę.
Agencja Hand Made odpowiada za pełną obsługą loterii – od koordynacji kwestii formalnych, przez przygotowanie KV akcji (w tym wszystkich materiałów graficznych dla kanałów digitalowych), po obsługę formularza zgłoszeń.
Zobacz również
Wyświetl ten post na Instagramie
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Hand Made od 5 lat jest agencją partnerską brandu, odpowiada za strategię komunikacji oraz działania offline i online dla marki Nutella. Świadczy także usługi produkcji foto i wideo, zapewnia obsługę graficzną i realizuje ogólnopolskie aktywacje konsumenckie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing