Loteria „Nutella Dodaje Uśmiechu” rozpoczyna tzw. Pancake Season. Akcja promuje różne oblicza przygotowania naleśników i pancake’ów z wykorzystaniem kremu Nutella. Aby wziąć w niej udział należy kupić promocyjne opakowanie kremu Nutella, zarejestrować kod na stronie i zdrapać wirtualną zdrapkę.
Agencja Hand Made odpowiada za pełną obsługą loterii – od koordynacji kwestii formalnych, przez przygotowanie KV akcji (w tym wszystkich materiałów graficznych dla kanałów digitalowych), po obsługę formularza zgłoszeń.
Zobacz również
Wyświetl ten post na Instagramie
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Hand Made od 5 lat jest agencją partnerską brandu, odpowiada za strategię komunikacji oraz działania offline i online dla marki Nutella. Świadczy także usługi produkcji foto i wideo, zapewnia obsługę graficzną i realizuje ogólnopolskie aktywacje konsumenckie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing