Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie dowolnych płatków śniadaniowych marki Nestlé. W loterii biorą udział wszystkie wymienione w regulaminie produkty marki Nestlé, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie. Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie nestle-cereals.com/xboxgames
W loterii można wygrać nagrody instant win w postaci miesięcznego dostępu do platformy Xbox Game Pass Ultimate (3750 dostępów), nagrodę tygodniową słuchawki gamingowe Steel Series (10 sztuk) oraz konsolę Xbox Series S (14 sztuk).
Zobacz również
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za przygotowanie i adaptację globalnych materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Loterię wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. W ramach działań reklamowych realizowana jest kampania digital i w social mediach (prowadzonych przez markę Nestlé), a także kampania telewizyjna. W sklepach pojawią się z kolei materiały POS.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]