Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 1 stycznia i potrwa do 10 kwietnia 2022 r., a okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpocznie się 17 stycznia i potrwa do 10 kwietnia 2022 roku.
Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie dowolnych płatków śniadaniowych marki Nestlé. W loterii biorą udział wszystkie wymienione w regulaminie płatki śniadaniowe marki Nestlé, niezależnie od tego, czy posiadają informację o loterii, czy też nie. Po dokonaniu zakupu, wystarczy wysłać SMS z numerem dowodu zakupu (paragonu lub faktury) pod nr 70 916 (0,62 koszt z VAT). Ponieważ loteria ma charakter instant-win, uczestnik od razu po wysłaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W loterii do wygrania jest gotówka w wysokości 100 zł (x 500), 200 zł (x 300) i 500 zł (x 100). Na zakończenie loterii, wszystkie prawidłowe zgłoszenia wezmą udział w losowaniu nagrody głównej w wysokości 30 000 złotych.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii, przygotowanie systemu SMS do przyjmowania zgłoszeń, kreację opakowania promocyjnego płatków i materiałów POS.
Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne będą w social mediach (prowadzone przez markę Nestlé), telewizji, internecie oraz za pomocą materiałów POS. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive), za adaptację reklamy McCann WorldGroup.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing