Ruszyła loteria „Sosy Winiary robią różnicę”

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii audioteksowej dla marki WINIARY pod hasłem „Sosy Winiary robią różnicę”.
O autorze
1 min czytania 2022-08-05

Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 15 czerwca do 15 sierpnia 2022 roku i obejmują produkty do makaronu marki WINIARY (lista produktów promocyjnych dostępna jest w regulaminie loterii).

Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkt marki WINIARY biorący udział w loterii, wysłać SMS pod numer 70966, wpisując w treści prefiks Winiary oraz numer ze swojego dowodu zakupu. Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał 1 z 3 nagród dziennych o wartości 500 zł.

Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń, a nagrodą główną jest 50 tys. złotych.

Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu. Szczegóły loterii dostępne są w regulaminie na stronie www.uniqueone.pl  oraz www.winiary.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe w social mediach i Internecie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive.

Słuchaj podcastu NowyMarketing