Ruszyła największa kampania marki Everli

Marka Everli wystartowała z największą kampanią wizerunkową w historii firmy w Polsce. Komunikacja jest realizowana w TV, radiu, OOH i digitalu.
O autorze
1 min czytania 2021-09-21

Everli.pl to platforma zakupowa online, która dostarcza starannie wybrane produkty pod drzwi klientów w 34 miastach na terenie kraju. Za pomocą aplikacji i strony www użytkownicy mogą składać zamówienia na zakupy w najpopularniejszych supermarketach w Polsce.

Najnowsza kampania podkreśla wyróżniki Everli względem konkurencji. W przeciwieństwie do wielu podobnych usług na rynku, Everli oferuje klientom usługę wykonania zakupów przez dedykowanego Shopera – osobę, która w przemyślany sposób dobierze produkty zgodnie z listą, ale jednocześnie zachowa elastyczność np. w przypadku braków na sklepie.

Komunikacja w radiu ruszyła 13 września. 20 września wystartowały spoty w TV, a w listopadzie planowane jest uruchomienie nośników OOH.

Za przygotowanie kampanii odpowiadają spółki należące go Group One. Zakupem mediów offline zajęła się agencja mediowa Value Media. Spoty będą emitowane w TV i radiu, a reklamy OOH pojawią się w przestrzeni miejskiej. Everli zdecydowało się również na współpracę z influencerami w mediach społecznościowych, którą koordynuje agencja kreatywna Labcon. Działania w tym zakresie ruszą w październiku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing