Formalnie spółka została zarejestrowana w połowie stycznia br., operacyjnie działa już od kilku miesięcy. Commerise to zespół specjalistów z holistycznym podejściem do e-commerce.
W tej chwili zespół i partnerzy Commerise liczy kilkanaście osób, posiadających kompetencje z zakresu strategii, digital marketingu, UX/UI oraz programowania.
Zobacz również
– Biznesy oparte na sprzedaży online od zawsze wzbudzały moje zainteresowanie. Natomiast doświadczenie, które zdobywałem przy obsłudze i wdrażaniu sprzedaży online na rynkach PL, DE, UK sprawiło, że decyzja o stworzeniu Commerise stała się oczywista. Efektem tego już od początku działalności Commerise ma wielu zaufanych partnerów w branży i posiada autorskie rozwiązania technologiczne, które odpowiadają na potrzeby biznesowe obecnych i przyszłych klientów – mówi Daniel Habura, co-founder Commerise.
Agencja posiada w swoim portfolio kilka kompleksowych realizacji, m.in. sklepy internetowe dla marki Brubeck, Zuma Kids, Baby-Jogger, MINOTI.
– W odpowiedzi na rozwijającą się branżę e-commerce, sklepy internetowe muszą stawać się coraz bardziej elastyczne, szybkie i intuicyjne dla użytkowników. Dobrze działający sklep internetowy to przede wszystkim odpowiednio zaprojektowany koszyk i logistyka – dodaje Maciej Cekiera, co-founder Commerise i CEO Aliso.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W tej chwili Commerise pracuje nad kilkoma projektami e-commerce, których premiera planowana jest na Q1 i Q2 2020.
Słuchaj podcastu NowyMarketing