Ruszyła nowa odsłona kampanii Orange na kartę „Bez limitu”

Rozpoczyna się nowa odsłona kampanii Orange na kartę przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa, informująca o wyjątkowej ofercie – każdy, kto zdecyduje się na korzystanie z Orange na kartę, otrzyma nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y za 0 zł na start oraz 1200 GB przez rok.
O autorze
1 min czytania 2022-09-20

Kampania „Bez limitu” jest realizowana według stworzonego przez agencję formatu, w którym w rolach głównych występują Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Działania są realizowane w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych. 

W najnowszym spocie bohaterowie kampanii mają okazję doświadczyć, czym jest „bez limitu”, siedząc w wyjątkowej knajpce i dając popis swoich komediowych umiejętności. Dzięki dolewkom kawy gadają i gadają, bezskutecznie próbując „wygadać” ofertę bez limitu.

Spot zyskał nowoczesną formę dzięki zdjęciom w reżyserii Amona Schulza. Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało Tyrka Studio, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekund. Zobaczymy je w kanałach należących m.in. do stacji TVN. W przypadku mediów społecznościowych kreacje będą emitowane w specjalnie dedykowanych formatach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing