Fpiec.pl to internetowy serwis wydawnictwa F5, koncentrującego się na tematyce trendów rynku i kultury.
Stworzenie nowej wersji strony miało na celu zwiększenie liczby jej użytkowników, kategoryzację treści pod kątem regionów oraz uzyskanie maksymalnie przystępnej, nowoczesnej i atrakcyjnej wizualnie przestrzeni dla reklamodawców. Mamy nadzieje, że się udało – komentuje Paweł Dunia, head of design w Artegence.
Zobacz również
Treści zostały podzielone na osiem kategorii tj. Rynek, Kultura, Moda, Design, Foodie, Techmoto, Lifestyle czy Podróże. Ponadto treści można posegregować pod kątem ośmiu lokalizacji, tj. Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Wrocław, Lublin i Katowice. Duży nacisk położono na czystość i minimalizm. Jednocześnie nowy serwis cechuje się dużą różnorodnością form graficznych i typografii, dzięki czemu nie sprawia wrażenia monotonnego. Posiada estetyczną kolorystykę – głównie czarno-białą, z pastelowymi akcentami.
Dodatkowo, położono nacisk na nowoczesną i atrakcyjną ekspozycję treści marek na platformie content marketingowej serwisu.
Layout artykułowy został zaprojektowany tak, aby czytanie długich treści było wygodne i przyjemne. Zastosowano także mechanizm zwiększający ruch w serwisie, polegający na automatycznym przejściu na stronę główną po przeczytaniu artykułu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowe F5 to przede wszystkim 8 serwisów, koncentrujących się na treściach z 8 największych, polskich miast. To w nich tkwi energia, która zawsze była nam bliska. Jednocześnie kontynuujemy i rozwijamy pomysł jakościowej platformy content marketingowej, gdzie informacje o markach osadzamy w istotnym dla odbiorców kontekście. Zaproponowany i zrealizowany przez Artegence design serwisu wypełnia nasze oczekiwania zarówno od strony estetycznej jak i funkcjonalnej. Chcieliśmy, żeby było prosto i wygodnie, zachowując jednocześnie charakter serwisu, który nie boi się trudnych tematów i lubi stawiać pytania. Na odrębny komentarz zasługuje bardzo dobra atmosfera pracy, w jakiej realizowaliśmy ten projekt. Z biegiem lat coraz bardziej doceniam ten element pracy, dlatego szczerze wszystkim życzę takich partnerów kreatywnych jak agencja Artegence – mówi Konrad Jerin, redaktor naczelny F5.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Serwis został stworzony w konwencji RWD.