…opublikowano cztery filmy edukacyjne. Kampania została zrealizowana we współpracy z czterema blogerkami oraz ekspertami w dziedzinie psychologii, socjologii, antropologii oraz savoir vivre. Akcja społeczna otrzymała patronat honorowy Rzecznika Praw Dziecka oraz Rzecznika Praw Obywatelskich.
Kampania „Vademecum kultury karmienia piersią w miejscach publicznych” pod hasłem #konieczabawywchowanego została przygotowana we współpracy z blogerkami – Hafiją, SuperStyler, Nebule i Mamalą – oraz ekspertami: psycholog dr hab. Anną Szuster-Kowalewicz, socjolożkami dr hab. Dorotą Hall i dr Magdą Grabowską, antropolożką dr hab. Magdaleną Radkowską-Walkowicz oraz ekspertem savoir vivre Adamem Jarczyńskim.
Zobacz również
W ramach akcji społecznej powstały cztery filmy edukacyjne poświęcone karmieniu piersią w centrum handlowym, parku, kościele i restauracji, w których wystąpiły zaangażowane w kampanię blogerki oraz wybrane w ramach castingu mamy karmiące z dziećmi.
W ramach działań promujących kampanię uruchomiono stronę internetową konieczabawywchowanego.pl, profil na Facebooku i Instagramie. Stworzono również hashtag #konieczabawywchowanego oraz plakaty z grafikami edukacyjnymi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing