Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna promująca karmienie piersią w miejscach publicznych

Z okazji Ogólnopolskiego Tygodnia Karmienia Piersią rozpoczęła się kampania społeczna promująca karmienie piersią w miejscach publicznych. W ramach akcji stworzono „Vademecum kultury karmienia piersią w miejscach publicznych dla mam i otoczenia” oraz...
O autorze
1 min czytania 2018-05-29

…opublikowano cztery filmy edukacyjne. Kampania została zrealizowana we współpracy z czterema blogerkami oraz ekspertami w dziedzinie psychologii, socjologii, antropologii oraz savoir vivre. Akcja społeczna otrzymała patronat honorowy Rzecznika Praw Dziecka oraz Rzecznika Praw Obywatelskich.

Kampania „Vademecum kultury karmienia piersią w miejscach publicznych” pod hasłem #konieczabawywchowanego została przygotowana we współpracy z blogerkami – Hafiją, SuperStyler, Nebule i Mamalą – oraz ekspertami: psycholog dr hab. Anną Szuster-Kowalewicz, socjolożkami dr hab. Dorotą Hall i dr Magdą Grabowską, antropolożką dr hab. Magdaleną Radkowską-Walkowicz oraz ekspertem savoir vivre Adamem Jarczyńskim.

W ramach akcji społecznej powstały cztery filmy edukacyjne poświęcone karmieniu piersią w centrum handlowym, parku, kościele i restauracji, w których wystąpiły zaangażowane w kampanię blogerki oraz wybrane w ramach castingu mamy karmiące z dziećmi.

W ramach działań promujących kampanię uruchomiono stronę internetową konieczabawywchowanego.pl, profil na Facebooku i Instagramie. Stworzono również hashtag #konieczabawywchowanego oraz plakaty z grafikami edukacyjnymi. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się