Ruszyła ogólnopolska kampania zachęcająca do ćwiczenia odporności w klubach fitness

„Ćwicz Odporność” – to hasło przewodnie kampanii promocyjno-edukacyjnej sześciu sieciowych marek fitness: Zdrofit, Fabryka Formy, Fitness Academy, My Fitness Place, S4 i Step One. Kampania zachęca do aktywności fizycznej, która jest sprawdzonym sposobem wzmacniania odporności.
O autorze
1 min czytania 2020-10-09

Zachętą do ćwiczeń jest promowany przez wszystkie sieci „Pakiet, który ćwiczy odporność”. To zestaw atrakcyjnej cenowo i jakościowo oferty: zajęć w klubach fitness, dostępu do platformy treningowej Yes2Move.com oraz zniżek na suplementy. Pakiet przygotowano w trzech wersjach, a w formule na start klienci otrzymują do 50% zniżki regularnej ceny karnetu.

– Przyzwyczailiśmy się do tego, że klub fitness pomaga nam dbać o świetną sylwetkę i poprawiać kolejne sportowe rekordy, a to stereotyp. Kluby fitness powinny być pierwszym wyborem dla wszystkich, którzy dbają o swoje zdrowie, bo to centra zdrowia, w których poprzez aktywność fizyczną budujemy nasze codzienne, dobre nawyki, wzmacniamy organizm, przeciwdziałamy chorobom cywilizacyjnym, a także co istotne obecnie, wzmacniamy naszą odporność, zarówno fizyczną, jak i psychiczną. Wraz z kampanią pod hasłem „Ćwicz Odporność”, chcemy pokazać społeczeństwu, jak wiele zyskuje się w kontekście zdrowia dzięki aktywności fizycznej. W kolejnych tygodniach kampanii będziemy za pośrednictwem mediów przekonywać Polaków do ruchu i edukować w zakresie jego pozytywnego wpływu na jakość życia – wyjaśnia Tomasz Groń, dyrektor zarządzający Benefit Systems Oddział Fitness, który odpowiada m.in. za sieci Zdrofit, Fitness Academy, Fabryka Formy czy My Fitness Place.

Jak twierdzą eksperci, regularna aktywność fizyczna zmniejsza o około 30 proc. ryzyko zakażeń dróg oddechowych, przyczynia się do zwiększenia odporności przeciwwirusowej organizmu oraz poprawia funkcjonowanie układu odpornościowego. Z drugiej strony uodparnia psychikę przed różnego rodzaju czynnikami stresogennymi, zmniejsza ryzyko depresji (według badań 150 minut w tygodniu zmniejsza ryzyko jej wystąpienia o 22 proc.), a także pozytywnie wpływa na poczucie własnej wartości, samoocenę, pewność siebie oraz determinację w działaniu.

W kampanii „Ćwicz Odporność” wykorzystane są kreacje zwracające uwagę na powiązanie aktywności fizycznej z budowaniem wielowymiarowej odporności. Spoty na ten temat będą pojawiały się w TVN, TVP, Polsacie i na innych kanałach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania promocyjno-edukacyjne obejmą też Internet – od reklam display i mailingów, poprzez content marketing i własne kanały SoMe sieci, po działania OOH w klubach fitness, na nośnikach outdoorowych, w tym na autobusach  w największych miastach Polski. Kampania, która potrwa do połowy listopada będzie też miała komponent PR-owy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing