Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa BLIKA

Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności - to główne cele rozpoczynającej się 2 grudnia 2016 r. multimedialnej kampanii reklamowej systemu płatności mobilnych BLIK.
O autorze
1 min czytania 2016-12-05

System mobilnych płatności BLIK istnieje od lutego 2015 roku. W ciągu kilkunastu miesięcy funkcjonowania spółka skupiała się na rozwoju funkcjonalności produktu oraz budowie sieci akceptacji w poszczególnych kanałach sprzedaży. Etap rozwoju systemu, na którym obecnie znajduje się system BLIK, pozwala na rozpoczęcie szerokich działań reklamowych. Kampania, która od początku grudnia komunikowana będzie
w mediach ma za zadanie przedstawiać w prostej formie najważniejsze funkcjonalności BLIKA – szybką wypłatę gotówki z bankomatu, błyskawiczne przelewy na numer telefonu (P2P) i ekspresowe płatności online.

 – Żyjemy coraz szybciej i intensywniej, dążymy do tego, by ułatwić sobie codzienne funkcjonowanie. I BLIK jest takim narzędziem, które wychodzi temu naprzeciw – daje nam wygodę, łatwość i bezpieczeństwo płatności. Tym bardziej cieszy nas to, że mamy szansę o BLIKU mówić po raz pierwszy tak szeroko – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu.

Multimedialna kampania marki BLIK będzie emitowana w najbardziej zasięgowych i precyzyjnie sprofilowanych kanałach mediowych. np. w telewizji, internecie, social mediach,  a także w wewnętrznych kanałach Banków – uczestników systemu.

Za koncepcję kreatywną, realizację kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja Change (Group One), a planowaniem, zakupem mediów i optymalizacją kampanii zajął się dom mediowy Starcom. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głównym elementem kampanii jest wyprodukowany przez Easy Hell i wyreżyserowany przez Michała Bulika 45-sekundowy spot, który przedstawia wszystkie zalety BLIKA. W filmie widzimy młodego mężczyznę, który wychodząc z domu zapomniał wprawdzie portfela, ale dzięki temu, że ma przy sobie telefon, może bez problemu przez cały dzień wypłacać, przelewać i płacić BLIKIEM. Pomysł zrodził się z prostej obserwacji, że większość z nas w ciągu dnia właściwie nie odrywa się od telefonu. Stał się on niejako przedłużeniem naszej ręki, dlatego w spocie przyjęto konwencję kamery z telefonu, czyli selfie.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W spocie wykorzystano muzykę z utworu „Telefon” grupy Fisz Emade Tworzywo, a całość dopełnia hasło spotu – „BLIK i jest. Płacisz, Wypłacasz, Przelewasz”. Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności – http://www.polskistandardplatnosci.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się