Tytuł tegorocznej edycji konferencji to „Rynek zmian. Marketing w transformacji.” W tym roku w programie konferencji na żywo 3 obszary tematyczne: rynkowa zmiana, ekologiczna zmiana oraz odpowiedzialna zmiana.
W programie 6. edycji konferencji Polzak Marketing 2022 – Rynek zmian. Marketing w transformacji między innymi:
Czy marka w kryzysie ma sens?
Zobacz również
– Czy lojalność wobec marki ma znaczenie, kiedy o zakupie decyduje portfel?
– Jaka sprzedaż i jaki marketing mają sens? Analiza zachowań konsumenckich.
Programmatic, czyli zakup programatyczny w Polsce praktycznie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Czy rodzimi reklamodawcy są nadal przekonani co do potencjału tej formy zakupu?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jak wyglądają obecne trendy w praktyce?
To już za chwilę… Raportowanie ESG. Nowa rzeczywistość dla firm i łańcuchów dostaw.
– Co to oznacza dla zakupów i agencji? Czy wpływ marki na środowisko, społeczeństwo i jej ład korporacyjny będą mieć znaczenie dla konsumenta? Przewagi wielkich i małych firm ze zrównoważoną strategią biznesową. Fakty, badania i ważne trendy.
Panorama rynku mediowego.
– Krajobraz po wprowadzeniu nowego panelu telemetrycznego.
– Inicjatywy i regulacje, które mogą zmienić rynek.
Influence Marketing w reklamowych ramach.
– Polskie regulacje i dobre praktyki. Jak to robić efektywnie? Jak to robić odpowiedzialnie?
– Odpowiedzialność za komunikację na przykładzie najlepszych case’ów influence marketingu.
O tym i wielu innych tematach będzie można usłyszeć 17 listopada 2022 na żywo.
Rejestracja i bilety: forms.gle/fStcNmtYXSTJ8VSU8
Więcej na: dobryprzetarg.com.pl/konferencja-polzak-marketing-2022
Organizatorzy Polzak Marketing 2022: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów.