Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Ruszyła strona internetowa marki Semperit

Wystartowała strona internetowa marki Semperit, dedykowana oponom do samochodów ciężarowych. Marka Semperit należy do grupy Continental, międzynarodowego dostawcy rozwiązań dla branży motoryzacyjnej.
O autorze
1 min czytania 2015-08-24

Uruchomienie strony łączy się z wprowadzeniem nowej generacji ogumienia Semperit Runner, które tworzą nową jakość w oponach dla transportu towarowego i pasażerskiego.

Nowa strona jest pierwszym polskojęzycznym serwisem marki Semperit dla pojazdów ciężarowych. Została oparta na globalnym layoucie, który w prosty i intuicyjny sposób zapewnia dostęp do niezbędnych informacji na temat produktów Semperit. Witryna została podzielona na trzy przejrzyste sekcje prezentujące:

  • szczegółową charakterystykę nowej serii Runner,
  • pełną gamę opon ciężarowych Semperit,
  • materiały do pobrania, w tym katalog z danymi technicznymi produktów oraz najnowszy komunikat prasowy.

,,Chcemy, aby poprzez stronę internetową obecni i potencjalni klienci marki Semperit mieli możliwość bliższego zapoznania się ofertą ogumienia oraz właściwego doboru opon do pojazdów w swoich flotach. Jestem przekonany, że przejrzysty układ treści i atrakcyjna szata graficzna spotkają się z pozytywnym odbiorem klientów marki Semperit.” – powiedział Marcin Cywiński, Marketing and PR Manager z Continental Opony Polska. 

Strona internetowa Semperit dedykowana ogumieniu do pojazdów użytkowych dostępna jest w 11 wersjach językowych, w tym w polskiej. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strona internetowa dostępna jest pod tym adresem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing