Narzędzie zglostrolla.pl jest bardzo proste w obsłudze. Wystarczy wkleić link do podejrzanej treści i wysłać go do naszego zespołu. Doświadczeni analitycy Brand24 weryfikują zgłoszenie, a następnie przekierowują je – w przypadku uzasadnionych fake newsów czy manipulacji – do odpowiednich organów, administracji serwisów społecznościowych i monitorują weryfikację treści.
Narzędzie to wspólna inicjatywa Brand24 i Nieagencji. Partnerem akcji jest zenbox.pl.
Zobacz również
To kolejne w ostatnich dniach działanie firm, które ma na celu pomoc ukraińskim uchodźcom. Ekipa Brand24 już walczy z dezinformacją, publikując na specjalnym profilu „Demaskujemy dezinformację” zdemaskowane fake newsy i propagandę rosyjską. Nowe narzędzie pomoże na bardziej efektywne zgłaszanie podejrzanych treści przez internautów i skutecznie ich weryfikowanie.
Nieagencja również jest zaangażowana w pomoc w związku z wojną w Ukrainie. – Od kilku dni nasze priorytety w firmie wyglądają inaczej niż zwykle. Na pierwszym miejscu jest pomoc tym, którzy tego dziś najbardziej potrzebują. Organizujemy zbiórki i transport darów, przywozimy ludzi z granicy, lokujemy ich w mieszkaniach. Razem z naszymi klientami pomagamy, jak możemy. Teraz czas dołożyć do tego cegiełkę w obszarze, na którym się znamy. W świecie cyfrowym też możemy zrobić bardzo wiele w tej sytuacji – dodaje Marcin Żukowski, członek zarządu Nieagencji.
Lata doświadczeń w monitoringu internetu, a także lata pracy nad marketingiem i komunikacją sprawiły, że Brand24 i Nieagencja postanowiły zorganizować serwis zglostrolla.pl. – Cieszy nas również zaangażowanie zenbox.pl, który dostarczy hosting oraz transfer danych. Mamy bowiem nadzieję, że odzew na naszą inicjatywę będzie duży. Skala dezinformacji i ataków „trolli” jest obecnie tak duża, że aby ją zwalczyć trzeba zaangażowania wielu osób. Zachęcamy do zaangażowania się! Razem możemy skutecznie działać! – dodaje Żukowski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing