Orifarm to nowa firma farmaceutyczna w Polsce, jednak ze znanymi i długo obecnymi na rynku markami. To największy dostawca leków z importu równoległego w krajach skandynawskich oraz prężnie rozwijający się dostawca leków generycznych w Europie.
Agencja Ancymony przygotowała świąteczną kampanię świadomościową „Znikające słowa”, której partnerem w tym roku jest Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. Połączenie tych dwóch marek ze zdwojoną siłą zwraca uwagę na problem osłabienia relacji rodzinnych, braku rozmów między bliskimi oraz samotności, szczególnie wśród starszych osób.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich prężnie działa w Polsce od 2002 roku na rzecz przeciwdziałania wykluczeniu starszych, samotnych osób. Największą coroczną akcję Stowarzyszenia „Podaruj Wigilię” wesprzeć można tutaj.
– Działania dla marki Vita Buerlecithin planowaliśmy już w połowie roku. To właśnie wtedy pojawił się pomysł na kampanię, która uświadamia odbiorcom, w jaki sposób z naszych codziennych rozmów znikają słowa. Szybko zauważyliśmy, że o podobnych wartościach i do tej samej grupy docelowej komunikuje inna zaprzyjaźniona z agencją marka – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. Wspólne cele i wartości obu marek przekonały wszystkich, że takie działania nie tylko mają sens, ale pozwolą przynieść wiele dobrego – mówi Paweł Jóźwik, strategy group head, Ancymony.
– Vita Buerlecithin to marka, która od zawsze kojarzy się ze Świętami, prezentami i bliskością. W swojej komunikacji zawsze podkreślała, jak ważne jest dbanie o relacje. I w tym szczególnym okresie postanowiliśmy przypomnieć Polakom o najważniejszym – o potrzebie rozmawiania z bliskimi osobami, o dbaniu o relacje z rodziną, a także o słowach, których tak często brakuje nam w rozmowie z drugim człowiekiem – komentuje Anna Gérard, senior brand manager, Orifarm.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– W Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich wierzymy w moc pomagania. Niemal każdego dnia nasi wolontariusze dają świadectwo tego, jak wiele dobrego mogą przynieść niewielkie czasem gesty. Dostrzeżenie, uśmiech, dobre słowo. To one odmieniają świat naszych podopiecznych, którym doskwiera samotność. W naszym Stowarzyszeniu nazywamy to OBECNOŚCIĄ drugiego człowieka. Każdego roku zachęcamy by wspierać nasze działania, bo „Łatwiej czynić dobro, gdy pomaga wielu” – dodaje Joanna Mielczarek, dyrektorka Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ancymony odpowiadają za koncept strategiczny i kreatywny akcji, przygotowanie materiałów kreatywnych, pomysł połączenia marek, zaplanowanie działań, przygotowanie strony internetowej, koordynację działań content marketingowych, rekomendację ekspertek, a także za realizację kampanii mediowej w digitalu. Za zakup mediów digital odpowiada agencja Ancymony, za zakup mediów outdoorowych odpowiada OMD Group Poland. Kampania obecna jest w digitalu, w serwisach informacyjnych, VOD, social mediach, a także w OOH. Kampania potrwa do końca grudnia.