Ruszyła świąteczna kampania portalu DaWanda

Dom mediowy Vizeum przygotował świąteczną kampanię telewizyjną dla portalu DaWanda - internetowej platformy do sprzedaży unikalnych produktów wykonanych ręcznie przez projektantów.
O autorze
0 min czytania 2014-11-17

Wsparcie reklamowe obejmuje m.in. działania sponsoringowe w stacjach: TVN, TVN7, TTV i Puls 2, zaplanowane i zakupione przez dom mediowy Vizeum. Przy realizacji tej kampanii wykorzystywane jest nowe na polskim rynku narzędzie TVSquared, które umożliwia optymalizację kampanii telewizyjnej pod kątem jej oddziaływania na zachowania konsumentów online. Narzędzie monitoruje aktywności użytkowników na witrynie dawanda.pl, a następnie po zestawieniu z wynikami kampanii telewizyjnej pozwala na analizę atrybucji oraz efektywności poszczególnych kanałów, pór dnia czy typów programów. Dzięki TVSquared kampanie telewizyjne mogą być optymalizowane pod kątem parametrów efektywnościowych takich jak CPV (cost-per-visit), CPA (cost-per-action) czy CPS (cost-per-sales).

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Kampania potrwa do połowy grudnia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj