TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyła wielka promocja na wszystkie produkty w Salonach Agata

W nowym spocie z udziałem znanych ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk – sieć Salonów Agata przedstawia swoim klientom bogate portfolio modnych i funkcjonalnych mebli tapicerowanych, które nie tylko dopasują się do wnętrza, ale także są atrakcyjne cenowo.
O autorze
1 min czytania 2022-06-20

Modnie, stylowo i… kolorowo

O tym, że z deseru nie należy sobie odmawiać, a na dietę szkoda czasu, doskonale wie Teściowa Gośki. W nowym spocie telewizyjnym Salonów Agata znany dobrze widzom duet Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzak prezentuje różne zestawienia kolorystyczne mebli, które mogą wybrać Klienci sieci. Synowa po raz kolejny prosi o pomoc swoją Teściową tym razem w doborze koloru narożnika – bakłażanowy czy oliwkowy. Ta z kolei nie jest zachwycona jej określeniami będąc pierwszy dzień na diecie. Kolejna humorystyczna historia pokazuje widzom, że z niektórych przyjemności nie powinno się rezygnować – tak samo jak z zakupu pasującego do naszego mieszkania mebla.

Zakupowe szaleństwo czas start!

Salony Agata chcą pomóc w czasach inflacji i proponują nowe promocje, które obejmują wszystkie dostępne w sklepach stacjonarnych oraz online produkty. Klienci mają do wyboru kilka wariantów: rabat 10% na wszystkie meble i 20% na wszystkie akcesoria wyposażenia wnętrz m.in.: lampy, dywany, tekstylia, dekoracje, artykuły kuchenne albo 30 totalnie darmowych rat 0%. Salony Agata pokrywają wszystkie koszty kredytu za klientów. Warto się pospieszyć, ponieważ akcja trwa do 2 lipca br. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Nasza aktualna oferta jest nie tylko różnorodna, dopasowana do wielu gustów i zgodna z trendami, ale co najważniejsze przystępna cenowo. Przygotowaliśmy promocję w ramach której obniżyliśmy ceny dosłownie wszystkich produktów, które można znaleźć w naszej ofercie. Niezmiennie na pierwszym miejscu stawiamy naszych Klientów, dlatego zależy nam, aby nadal mogli kupować wymarzone i wybrane produkty do swoich wnętrz, nie martwiąc się o ceny – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, a zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się Spark Foundry. Za działania PR odpowiada agencja Big Picture.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się