Już po raz szósty młodzi kreatywni będą mogli zgłaszać się do przeglądu talentów See&Say. Tegoroczna edycja zorganizowana pod hasłem „Każdy ma coś do pokazania” obejmuje 18 kategorii przemysłów kreatywnych, będąc jedynym wydarzeniem skupiającym różne talenty w jednym miejscu.
Swoje zaproszenie organizatorzy kierują nie tylko do osób, które mają klasyczne portfolio, ale również do tych, którzy mają na swoim koncie prototypy produktów, pomysły na wykorzystanie technologii, kompozycje lub teksty. W części kategorii swoją kreatywność można również zaprezentować ekspertom poprzez wypełnienie briefu zamieszczonego na stronie See&Say.
Zobacz również
Zgłoszenia trwają do 4 listopada. Jak co roku spośród zgłoszonych prac, 150 młodych twórców zostanie zaproszonych na indywidualne konsultacje z ekspertami w Centrum Kreatywności Warszawie. Podobnie jak w poprzednich latach ekspertami w przeglądzie zostaną wybitni praktycy z branży kreatywnej, między innymi dyrektorzy kreatywni agencji reklamowych, szefowie studiów graficznych, fotograficznych, postprodukcyjnych i domów produkcyjnych, redaktorzy naczelni pism lub doświadczeni freelancerzy. .
Uczestnicy będą mogli w ciągu 15 minutowej konsultacji zaprezentować swoje portfolio, skonsultować kierunek rozwoju, a także nawiązać wartościowe kontakty zawodowe.
W przeglądzie See&Say mogą wziąć udział wszyscy pełnoletni twórcy po wypełnieniu formularza na stronie: seesay.pl. Udział jest bezpłatny.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Żyjemy w czasach, w których mamy mnóstwo narzędzi pozwalających uwolnić naszą kreatywność. To sprawia, że coraz więcej oryginalnych pomysłów materializuje się w różnych kanałach komunikacji. Dziś portfolio to nie tylko zbiór doskonałych fotografii, grafik czy filmów, ale też pomysły na event, prototypy technologiczne czy ciekawe instalacje. W związku z tym organizując przegląd See&Say chcemy dać możliwość zaprezentowania się jak najszerszej grupie młodych kreatywnych przed starannie dobranym gronem ekspertów.To niepowtarzalna szansa na spotkanie z doświadczonymi twórcami, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz podpowiedzą jak rozwinąć portfolio. Serdecznie zapraszamy i tych, którzy wierzą w siebie, i tych, którzy tej wiary potrzebują – powiedział Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny/ współzałożyciel LVOV, pomysłodawca i współtwórca projektu See&Say.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W tym roku uczestnicy po raz pierwszy będą mieli możliwość pracy nad briefem wspólnie z ekspertami. Warsztaty odbędą się 24 listopada, a więc dzień po przeglądzie.
Wyróżnione podczas przeglądu prace będzie można obejrzeć na Wystawie MUST SEE w styczniu. Trafią one również do bazy talentów na stronie seesay.pl/wyroznieni i będą promowane w środowisku szeroko rozumianego przemysłu kreatywnego. Najlepsi z najlepszych będą mogli bezpłatnie zgłosić swoje prace do Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR.
Konsultacje będą udzielane w następujących kategoriach:
- Animacja
- Audio
- Copywriting
- Creative Writing
- Event
- Fotografia
- Gra
- Graphic Design
- Ilustracja
- Instalacja/Videoinstalacja
- Moda
- PR
- Product Design
- Reklama
- Social Media
- Creative Technology
- Typografia
- Video
Organizatorem Przeglądu See&Say jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: m.st. Warszawa, Drukomat, Wacom, Liquidthread, Saatchi&Saatchi IS, Rent Design, Upright Music, Dcode Media
Patroni medialni: AMS, NowyMarketing, K Mag, Label
Patronaty uczelni: ASP Gadńsk, ASP Katowice, ASP Wrocław, Akademia Sztuki Szczecin, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, Szkoła Mistrzów Reklamy, Wydział Sztuki Mediów ASP Warszawa