W jesiennej edycji Young Creatives nie trzeba obsługiwać photoshopa, wystarczy mieć dobre pomysły i umieć je interesująco przedstawić. Zwycięskie zespoły wyjadą na festiwal Eurobest w Londynie. Konkurs Young Creatives Eurobest pozwala zaprezentować swój talent i pomysły na międzynarodowej arenie przemysłu kreatywnego.
Do konkursu zgłaszać się mogą osoby, które nie ukończyły 31 lat (urodzone po 30 listopada 1986). Startować można w jednej z dwóch kategorii, w dwuosobowych zespołach:
Zobacz również
- Young Creatives Integrated – zadanie konkursowe polega na przygotowaniu projektu kampanii zintegrowanej odpowiadającej na prawdziwy brief przygotowany przez partnera kategorii. Udział w konkursie jest szansą dla młodych pracowników branży marketingowej nie tylko na puszczenie wodzy wyobraźni, ale także na samodzielne zmierzenie się z realnym wyzwaniem instytucji, fundacji i marek.
- Young Planners – kategoria dla strategów, plannerów i reasercherów z agencji reklamowych i domów mediowych. Zadaniem uczestników będzie przygotowanie strategii komunikacji odpowiadającej na wyzwanie ujęte w briefie.
Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie zadania. Podobnie jak w zeszłym roku, w kategorii Integrated zostaną nagrodzone dwa zespoły, które staną do rywalizacji w Young Creatives Integrated Competition podczas festiwalu Eurobest w Londynie. Koszty akredytacji, hotelu i przelotu ponosi organizator.
Prace oceniać będzie jury składające się z doświadczonych pracowników branży, cieszących się uznaniem ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Przewodniczącym jury YC Integrated został Michał Desowski – Deputy Creative Director z Saatchi&Saatchi Interactive Solutions. Kategorią dla młodych strategów zaopiekuje się Jakub Eichelberger Executive Strategy & Business Director z agencji DDB&tribal.
Zespoły można zgłaszać do 6 października. Zwycięzców poznamy 18 listopada podczas przeglądu portfolio See&Say, który odbędzie się w Centrum Kreatywności w Warszawie. Więcej informacji na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing