Ruszyły zapisy na konferencję Brains Attack „GO WITH THE FLOW projektowanie doświadczeń klientów w eCommerce”

Grupa iCEA – globalna agencja SEO – wraz z Wydziałem Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu organizują konferencję edukacyjną na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów. Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Prezydenta Miasta Poznania.
O autorze
2 min czytania 2022-05-25

Uwolnij potencjał sprzedażowy swojego e-sklepu

Już 8 czerwca na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu wystąpią eksperci, aby poruszyć najważniejsze tematy z obszaru eCommerce. Porady i dobre praktyki zawarte w prelekcjach zaproszonych specjalistów z powodzeniem da się wykorzystać w każdym e-sklepie. Podczas konferencji będzie można się dowiedzieć, jak przewidywać i formułować zachowania swoich klientów.

Wszystkim nam brakowało konferencji w klimacie offline i z przyjemnością do nich wracamy. Przygotowaliśmy coś specjalnego – wydarzenie pełne wiedzy i doświadczenia: dwa bloki tematyczne, ośmiu prelegentów, cztery godziny merytorycznych wystąpień i trzy godziny networkingu. Podczas konferencji Brains Attack powiemy, jak przewidywać i projektować zachowania konsumentów, by nie tylko sięgali po produkty na internetowych półkach, ale wracali po więcej – mówi Jacek Dziura, członek zarządu i CMO Grupa iCEA.

Dla kogo?

Konferencja Brains Attack skierowana jest nie tylko do marketerów i osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem internetowym, ale także do studentów wchodzących na rynek pracy, specjalistów SEM i SEO, właścicieli biznesów i całej branży eCommerce.

Kogo zobaczymy na scenie Brains Attack?

Organizatorzy przygotowali dwie ścieżki tematyczne, przez które uczestników poprowadzą najlepsi eksperci. Podczas tego eventu, z pewnością każdy znajdzie interesujące dla siebie treści niezależnie od tego czy jest studentem, czy prowadzi firmę. Kogo więc zobaczymy na scenie?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Aleksandrę Kaniewską z WNPiD UAM Poznań, która wystąpi z tematem „Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personalization-privacy paradox”.

  • Michała Ziacha z Grupa iCEA, który wyjaśni, czym jest „SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce”.

    Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Grzegorza Młynarskiego z s360, który opowie „O warsztatach co-creation – jak angażować użytkownika w proces UX?”.

    NowyMarketing logo
    Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
    Rozwijaj się
  • Łukasza Hardka z Thulium, wysłuchamy z tematem „To, że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi  – o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka”.

  • Wojciecha Jażdżewskiego z LOU z prelekcją, „7 Grzechów głównych eCommerce, czyli gdzie uciekają Twoje pieniądze?”

  • Miłosza Jarosiewicza z Małej Szklarni, który odpowie na pytanie „Dlaczego odradzanie klientom zakupów się opłaca? Bądź prawdziwym ekspertem na drodze sprzedażowego doradztwa, a ludzie z uśmiechem będą wspominali Twoją markę”.

  • Rafała Słomę z Selesto, który wystąpi z tematem „Jak zbudować biznes eCommerce, aby ktoś zdecydował się wydać swoje pieniądze i zakupić oferowany produkt”.

Udział w konferencji to wsparcie dla Ukrainy

Udział w Konferencji Brains Attack jest bezpłatny, ale daje szansę uczestnikom na wsparcie studentów z ogarniętej wojną Ukrainy, którzy kontynuują naukę w Poznaniu i potrzebują pomocy. Zebrane w ten sposób pieniądze w całości zostaną przeznaczone na ten szczytny cel.

Zbiórka dostępna jest pod adresem: Wsparcie studentów z Ukrainy I пожертвування для студентів з України I Donation for students from Ukraine | zrzutka.pl

Finał Brains Attack! SXO Challenge

Konferencja jest zwieńczeniem trwających od marca warsztatów edukacyjnych w ramach projektu stażowego Grupa iCEA dla studentów UAM „Brains Attack! SXO Challenge”. Podczas finału nastąpi ogłoszenie zwycięzców tego projektu.

Konferencja kończąca projekt Brains Attack! to wyjątkowa okazja do spotkania uczestników konkursu, przedstawicieli środowiska agencyjnego, studentów i ekspertów marketingu. To pierwsza tego typu inicjatywa w 14-letniej historii Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Naszą ofertę dydaktyczną powoli, ale konsekwentnie przekuwamy we współpracę z poznańskim biznesem i inicjatywy naukowe. Konferencja jest także zwieńczeniem tegorocznej współpracy WNPiD UAM z Grupą iCEA. Wspólnie możemy więcej. Jest to zapewne jedna z pierwszych, ale nie ostatnia inicjatywa, którą razem podejmujemy – komentuje Jakub Jakubowski – adiunkt na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, kierownik studiów podyplomowych digital marketing.

Dlaczego warto stać się częścią Brains Attack?

Przede wszystkim to wydarzenie ma jasno sprecyzowany motyw przewodni. Umożliwia studentom, którzy wzięli udział w warsztatach, skonfrontowanie własnych działań i strategii z doświadczeniami zaproszonych ekspertów. Uczestnikom konferencji gwarantuje uzyskanie praktycznej wiedzy niedostępnej w internecie, daje możliwość wysłuchania inspirujących prelekcji oraz zapewnia obecność wysokiej klasy specjalistów będących autorytetami w swoich dziedzinach. Udział w wydarzeniu to także dostęp do materiałów pokonferencyjnych dla słuchaczy i partnerów wydarzenia.

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie: brainsattack.pl/go-with-the-flow.