Konkurs „Siła Przyciągania” organizowany przez „Puls Biznesu” przy wsparciu merytorycznym PwC oraz partnerów: Orange Polska i Lotte Wedel, ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Już od trzech lat nagradzane są organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.
Do tematu employer branding organizatorzy podchodzą kompleksowo i biorą pod lupę cały ten obszar. Dodatkowo co roku pojawia się inna kategoria – wybierana na podstawie obserwacji tego, co dzieje się na rynku i z jakimi wyzwaniami w danym okresie muszą szczególnie mierzyć się firmy. W tegorocznej edycji będzie to pozyskiwanie, wdrażanie i utrzymanie pracownika 50+.
Zobacz również
Podobnie jak w zeszłym roku głos dostaną także milenialsi – specjalnie powołana kapituła przyjrzy się wszystkim zgłoszeniom i wybierze spośród nich swojego faworyta.
Kto może wziąć udział w konkursie?
Każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding. Doceniani są nie tylko giganci rynku pracy, ale też mniejsze firmy i startupy.
W obecnej sytuacji na polskim rynku pracy, kiedy notujemy rekordowo niskie bezrobocie, rosną płace i w wielu branżach otwarcie mówi się o rynku pracownika, szczególnie ważne są przemyślane i dobrze przeprowadzone działania wzmacniające markę dobrego pracodawcy. Bez nich firmy nie przyciągną nowych pracowników, a dotychczasowi zaczną odchodzić. Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jak się zgłosić?
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i załączyć prezentację opisującą zgłaszaną inicjatywę, kampanię, program. Wytyczne do jej przygotowania znajdują się w zakładce „kategorie” na stronie konkursu. Udział w konkursie jest bezpłatny, a nabór trwa do 6 października. Zmagania najlepszych pracodawców zwieńczy gala, która odbędzie się pod koniec listopada w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszystkie szczegóły znajdują się na tej stronie.
NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.