Ruszyły zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2022

Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji IAB MIXX Awards. W ofercie early bird zgłoszenia można przesyłać do 31 lipca br., a zwycięzców poznamy pod koniec listopada.
O autorze
2 min czytania 2022-07-12

IAB MIXX Awards pod hasłem „Perfectly digital” to konkurs otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.

– Zmiany, które zaszły na rynku reklamowym w ciągu ostatnich paru lat, mają swoje naturalne odbicie w konkursie IAB MIXX Awards. W 2019 roku reklama cyfrowa zdobyła pozycję lidera wydatków, a w kolejnych pandemicznych miesiącach jako jedyny segment utrzymał dodatnie indeksy wzrostu. W 2021 roku obserwowaliśmy kolejny przełomowy skok dla branży – wydatki na reklamę internetową stanowiły już połowę budżetów przeznaczonych na zakup powierzchni reklamowej. Tym samym dołączyliśmy do grona najbardziej dojrzałych światowych rynków. – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. – Internet i kanały digitalowe od dodatku do kampanii stały się głównym medium wykorzystywanym przez reklamodawców. Dzięki wykorzystaniu narzędzi cyfrowych firmy potrafią zbudować unikalną wartość dla konsumenta, a co za tym idzie zwiększają przewagę rynkową nad konkurencją. Nagrody IAB MIXX dla tych, którzy najlepiej odnajdują się w środowisku cyfrowym, to dzisiaj coś więcej niż tylko „najlepsze wykorzystanie internetu”. To nagrody dla wybranych, którzy potrafią odnaleźć się w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i którzy tworzą rozwiązania, wyznaczające kierunki dla kolejnych przełomowych zmian – dodaje.

Jury konkursu IAB MIXX Awards ocenia zgłoszone kampanie według czterech kluczowych kryteriów:

  • strategia,
  • kreacja reklamowa,
  • wykonanie i wykorzystanie mediów,
  • rezultaty i ROI.

Jurorzy biorą pod uwagę nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. IAB MIXX Awards to konkurs dla każdego, kto uważa, że tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów lub narzędzi cyfrowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W odpowiedzi na sugestie branży w konkursie IAB MIXX Awards pojawią się w tym roku dwie nowe kategorie: Consumer Experience oraz Digital Public Relations.

Lista wszystkich kategorii w których przyjmowane są zgłoszenia kampanii:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Consumer Experience (nowa kategoria)
  • Content Marketing
  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Public Relations (nowa kategoria)
  • Games & eSport
  • Innovation & Smart Solution
  • Launch
  • Limited Budget
  • Online Marketing with Influencer
  • Performance Marketing
  • MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)

Dowolną liczbę kampanii reklamowych, w wielu kategoriach konkursowych, mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów, jak i reklamodawcy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska, członkowie Jury lub Kapituły Konkursu mogą również bezpłatnie zgłosić osoby do nagród w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Zgłoszenia

Do 31 lipca 2022 obowiązuje oferta EARLY BIRD, w której opłaty* za udział w konkursie wynoszą:

  • Członkowie IAB Polska: 1690 zł netto (plus 23 % VAT)
  • Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 1990 zł netto (plus 23 % VAT)

Cena regularna (od 1 do 18 sierpnia 2022 r.):

  • Członkowie IAB Polska: 2190 zł netto (plus 23 % VAT)
  • Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 2490 zł netto (plus 23 % VAT)

*Opłata za każdą zgłoszoną kampanię w jednej dowolnie wybranej kategorii.

Nabór otwarty do Jury IAB MIXX Awards 2022

Zwycięzców konkursu wybiorą wybitni eksperci branży – przedstawiciele agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów.

Osoby zainteresowane dołączeniem do grona Jury IAB MIXX Awards 2022 muszą wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny TU.

Każda kandydatura musi być poparta rekomendacją przedstawiciela firmy członkowskiej IAB Polska.

Na zgłoszenia czekamy do 5 sierpnia 2022 r.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.mixx-awards.pl.