Celem konkursu EB Kreator jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, a także zainspirowanie innych firm do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy. W poprzedniej edycji wzięło udział 108 pracodawców, którzy przysłali rekordową liczbę 190 projektów, co czyni konkurs największym i najbardziej prestiżowym wydarzeniem branżowym w Polsce.
Firmy mogą zgłaszać swoje projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, zrealizowane w 2018 roku.
Zobacz również
– Udział w konkursie EB Kreator to wspaniała okazja, aby pochwalić się projektami employer brandingowymi, przedstawić firmę w gronie atrakcyjnych pracodawców i stać się motywacją dla innych organizacji – mówi Adam Wąsik, szef Pracowni EB GoldenLine. – Zachęcamy do udziału wszystkich pracodawców, którzy w 2018 roku podjęli inspirujące działania z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego. Zgłoszenie to również forma pochwały dla działów odpowiedzialnych za działania wizerunkowe, tym bardziej warto – dodaje Wąsik.
Projekty konkursowe mogą być zgłaszane w siedmiu kategoriach:
- Zakładka kariera
- Ogłoszenie rekrutacyjne
- Kampania w social media
- Akcja rekrutacyjna
- Kampania employer branding
- Wewnętrzna kampania employer branding
- Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne
Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.ebkreator.pl oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia przyjmowane są do 1 marca 2019 r. Udział w konkursie jest bezpłatny.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zgłoszenia konkursowe oceni Jury w składzie Adam Wąsik (Pracownia EB GoldenLine), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Marta Pawlak – Dobrzańska (Great Digital), Zyta Machnicka (Lightness), Urszula Zając-Pałdyna (HRnaobcasach.pl) oraz Iwona Grochowska (Nais), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W poprzedniej edycji konkursu Jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców. Statuetkę i tytuł EB Kreator 2017 otrzymały firmy Apptension, Kwiaty&Miut, PwC Polska, IKEA Retail, Capgemini Polska oraz McDonald’s Polska.
Ogłoszenie wyników konkursu oraz rozdanie statuetek odbędzie się 28 marca w warszawskim Teatrze Capitol.
Patronami medialnymi wydarzenia są NowyMarketing, Ligtness, Personel Plus, HRnews, PRoto i employerbranding.pl.