Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Rzetelność i przejrzystość w kredytach mieszkaniowych. NOTUS chce być „bankiem”…

Rzetelność i przejrzystość w kredytach mieszkaniowych. NOTUS chce być „bankiem”…
NOTUS Finanse ma ambitne plany na lata 2023-2025 – chce stworzyć bank wiedzy i ujawnić klientom tajniki produktów kredytowych. Firma uważa, że dzięki tej inicjatywie pozyska klientów przed konkurencją i wykorzysta wzrost popytu na rynku nieruchomości.
O autorze
5 min czytania 2023-03-15

Na zdj. przedstawiciele NOTUS Finanse S.A. od lewej: Agnieszka Kozłowska – Dyrektor Działu Rozwoju i Utrzymania Aplikacji, Paweł Komar – Prezes Zarządu, Marlena Marcinkowska – Dyrektor Działu Marketingu i Relacji z Partnerami.

NOTUS Finanse, polska firma pośrednictwa finansowego, chce dzielić się doświadczeniem i w ramach tworzonego banku wiedzy zamierza udostępnić swoim klientom pełną paletę informacji na temat produktów kredytowych. Prezes NOTUS Finanse, Paweł Komar, wskazuje, że kluczem do zwiększenia portfela klientów jest edukacja i przejrzystość oferty, połączona z uczciwą prezentacją wszystkich składowych produktu kredytowego.

– To na pierwszy rzut oka żadna innowacja i coś, co wydaje się oczywistością, jednak w praktyce nie jest powszechnym zjawiskiem i dziś w obliczu dużej zmienności rynkowej chcemy to zmienić, oddając w ręce naszych klientów precyzyjne narzędzie, które przy wykorzystaniu złożonych algorytmów w prosty i przyjazny sposób w formule online odwzorowuje ofertę kredytową dostępną w danym momencie na rynku – tłumaczy Paweł Komar.

NOTUS Finanse chce, aby każdy klient stał się ekspertem kredytowym poprzez precyzyjne narzędzie online. W tym wieloetapowym procesie będzie on wsparty przez profesjonalnego eksperta, który w bezpieczny sposób, bez dodatkowych kosztów po stronie klienta, przeprowadzi go do celu, jakim jest zakup nieruchomości i zadba o wszystkie szczegóły z tym związane.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcemy dać klientom coś w rodzaju ,,kredytów z ludzką twarzą – dziś największą sztuką jest znalezienie balansu pomiędzy technologią a relacją z drugim człowiekiem. Z naszych badań wynika, że 90% klientów chce samodzielnie zdecydować o wyborze najlepszego banku, ale 80% z nich nie wyobraża sobie ubiegania się o finansowanie bez wsparcia merytorycznego fachowca – tłumaczy Komar.

Nowa porównywarka kredytów NOTUS4U

W celu realizacji obranej misji NOTUS Finanse przygotował nową porównywarkę kredytów NOTUS4U, która działa w oparciu o szereg badań i informacji zwrotnych od rzeczywistych użytkowników. Jednym z jej największych atutów jest transparentność. NOTUS Finanse stawia na przejrzystość oferty i uczciwą prezentację wszystkich składowych produktu kredytowego, aby pomóc klientom dokonywać najlepszego wyboru. Daje to im pewność, że zawsze uzyskują pełne i rzetelne informacje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa porównywarka NOTUS4U to unikalne narzędzie, które umożliwia klientom uzyskanie pełnej wiedzy o produktach finansowych bez konieczności podawania swoich danych osobowych. W przeciwieństwie do innych firm, które skupiają się na pozyskaniu danych potencjalnych klientów, NOTUS4U stawia na pierwszym miejscu klienta i jego potrzeby i decyzje. Narzędzie to korzysta z aktualnych danych, które są w czasie rzeczywistym analizowane i porównywane z ofertami wszystkich banków na polskim rynku. NOTUS4U pracuje w oparciu o kooperacje z bazą danych i innymi narzędziami spółki NOTUS Finanse, które od lat, każdego dnia agregują tysiące mniejszych lub większych zmiennych dotyczących ofert oraz zachowań i reakcji konsumenckich.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Klient szukający najlepszej oferty kredytowej, powinien w łatwy i przejrzysty sposób mieć dostęp do najważniejszych wstępnych – informacji o warunkach finansowania oraz szybkie przejście do szczegółów. Te warunki w 100% spełnia nowa porównywarka NOTUS4U, dodatkowo ułatwiając szybki kontakt z ekspertem finansowym – mówi Łukasz Kruszewski, dyrektor marketingu, Freedom Nieruchomości.

Porównywarka NOTUS4U będzie dostępna dla użytkowników także na urządzeniach mobilnych w dowolnym miejscu i czasie. Narzędzie ma być również używane na stronach partnerów, takich jak deweloperzy czy agencje nieruchomości, dzięki możliwości łatwej personalizacji w oparciu o model „white label”. – Chcemy również wykorzystać narzędzie jako element oszczędności dla klientów, ponieważ koszt pozyskania klienta w tradycyjnym modelu marketingu internetowego staje się coraz droższy i mniej skuteczny. Porównywarka NOTUS4U ma umożliwić budowanie unikatowej relacji z klientem i zaproponowanie dodatkowych rabatów czy gratyfikacji finansowych – zwraca uwagę Marlena Marcinkowska,  Dyrektor Działu marketingu i relacji z partnerami Notus Finanse.

– „Mniej znaczy więcej” tak w skrócie można opisać nową porównywarkę kredytów NOTUS Finanse. Użytkownik nie zmaga się z wprowadzaniem niezliczonej ilości danych, żeby obejrzeć rezultat. Nie musi podawać swoich danych osobowych, żeby sprawdzić, w którym banku znajdzie najkorzystniejszą ofertę. Jest prosto, przejrzyście, intuicyjnie i merytorycznie. Tak jak być powinno – mówi Paweł Onych, head of mortgages, Otodom.

Intuicyjny interfejs, UX i użytkownicy na pierwszym miejscu

NOTUS4U został opracowany z udziałem firmy specjalizującej się w UX produktów cyfrowych, co gwarantuje stabilne i szybkie działanie oraz maksymalną ilość prezentowanych danych w porównaniu do konkurencji. Prace nad rozwojem narzędzia będą prowadzone z wykorzystaniem feedbacku ze strony użytkowników i przeprowadzanych badań.

– Bardzo dobra szata graficzna oraz intuicyjny panel, zarówno w wersji web, jak i mobile. Mając na uwadze, że wszystkie oferty dostarczane są bezpośrednio przez banki uważam, że jest to komplementarne narzędzie dla każdego użytkownika w sieci, który szuka porównania ofert kredytów hipotecznych. Widać, że wszystko jest przemyślane w obszarze UX i działa precyzyjnie – zachwala Rafał Tomkowicz, Sfera Finansów S.A.

Kolejnym planowanym krokiem w rozwoju NOTUS4U będzie uwzględnienie bezpośrednich preferencji użytkowników oraz modułów sztucznej inteligencji, co umożliwi klientom wybór najlepszej oferty dostosowanej do ich potrzeb. NOTUS Finanse dąży do współpracy z bankami w celu generowania oszczędności dla klientów oraz wprowadzenia beneficjów dla użytkowników wynikających z trójstronnej współpracy.

– Im więcej precyzyjnej edukacji w sieci i przejrzyście prezentowanych ofert, tym większa świadomość konsumenta. Rozwijajmy narzędzia, które są transparentne i w których na pierwszym miejscu stawia się korzyść konsumenta i buduje z nim relacje na uczciwych i partnerskich zasadach. Jako branża, mamy w tym obszarze niezwykle ważną rolę do odegrania – mówi Marcin Czugan, prezes Związku Przedsiębiorstw Finansowych.

Aktualna i transparentna oferta banków w jednym miejscu

Jednym z ważnych aspektów nowej aplikacji jest prostota i przejrzystość przy zachowaniu dużej ilości szczegółów. NOTUS4U w porównaniu do innych rozwiązań tego typu na rynku posiada najwięcej możliwości wyboru celów kredytowania oraz umożliwia weryfikację obliczeń zarówno dla rat równych, jak i rat malejących.

– Prosta, intuicyjna z przyjazną szatą graficzną. Nowa porównywarka NOTUS Finanse to niewątpliwie istotne ułatwienie dla zespołów sprzedażowych dewelopera, gdzie każdy doradca wraz z klientem może w szybki sposób zweryfikować dostępne na rynku opcje hipoteczne – mówi Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży Echo Investment S.A.

Po wpisaniu danych dotyczących wartości zabezpieczenia, kredytu i jego okresu oraz wyborze celu, rodzaju rat i oprocentowania aplikacja umożliwia porównanie ofert większości banków na rynku z bardzo szczegółowym opisem każdej z nich. Co ważne, wyniki przedstawione są przy zachowaniu przyjaznej graficznie formy prezentacji.

– Celowo zrezygnowaliśmy z dodatkowych ozdobników, żeby skupić się na merytoryce i jak najbardziej przejrzystym zaprezentowaniu wartościowej treści. Nowoczesny UX w połączeniu z ogromną bazą danych naszych wewnętrznych narzędzi połączony przez API to ogromny rynkowy wyróżnik i w dużej skali innowacja z obszaru fintech. Nikt do tej pory nie wdrożył tak dokładnego wewnętrznego narzędzie B2B do świata klienta detalicznego – tłumaczy Agnieszka Kozłowska, dyrektor IT ds. aplikacji w NOTUSIE.

Wykwalikowany ekspert wspomoże na każdym kroku w wyborze najlepszej oferty

Porównywarka ofert bankowych nie powinna stanowić jedynego etapu wyboru instytucji finansowej. Proces kredytowania nieruchomości jest skomplikowany, a liczba czynników do rozważenia jest duża. Dlatego warto skonsultować się z wykwalifikowanym ekspertem finansowym, który zbada każdy przypadek indywidualnie i wskaże niuanse, które wpłyną na decyzję. Istotne czynniki to m.in. bezpłatna nadpłata, opłata za konto, wymagane zasilenie konta czy ubezpieczenia na życie.

Mylnym przekonaniem jest też to, że długoletnie bycie klientem danego banku zapewni najlepszą ofertę. Nie każdy bank akceptuje też dany dochód lub liczy zdolność kredytową w taki sam sposób. Bez wiedzy na temat tych kwestii, wizyta w banku bez konsultacji z ekspertem finansowym może prowadzić do straty czasu i pogorszenia punktacji w BIK. Dlatego warto skorzystać z pomocy specjalisty, aby podejmować najlepsze dla siebie decyzje. W ramach platformy NOTUS Finanse taki wykwalifikowany specjalista bezpłatnie przeprowadzi Cię przez cały proces uzyskiwania finansowania, dzięki czemu zyskasz pewność, że podejmujesz najlepszą dla Ciebie decyzję.

 

Materiał reklamowy powstały na zlecenie NOTUS Finanse.