SA Wardęga rozpieszcza fanów z Virgin Mobile

Najpopularniejszy polski YouTuber, we współpracy z Virgin Mobile, wyjechał do Peru i tym samym podjął się wyzwania, aby rozpieścić swoich widzów. Powstały materiał wpisuje się w długofalową strategię największego operatora wirtualnego w Polsce, nawiązującą do hasła „Daj się rozpieścić”.
O autorze
0 min czytania 2016-09-29

Relacja z podróży do Peru otwiera nowy, reportażowy format na kanale SA Wardęgi.  

Sylwester Wardęga spędził w Peru 20 dni, a podróż relacjonuje na swoim kanale YouTube. Oglądając pierwszy, 14-minutowy film możemy poznać przepowiednię szamana wróżącego z liści koki, zobaczyć słynną pustynię Nazca, odwiedzić targ w Pisac czy przyjrzeć się leczniczej ceremonii kambo z użyciem jadu amazońskiej żaby olbrzymiej. W kolejnym odcinku dowiemy się więcej o „napoju bogów”, czyli tajemniczej ayahuasce. 

Zgodnie z zapowiedzią, Sylwester Wardęga planuje kolejne podróże do krajów, z których pochodzą jego subskrybenci. Fani mogą liczyć na oryginalne prezenty z podróży, które youtuber będzie przekazywał autorom najciekawszych komentarzy. 

Film „Zamieszkałem w Peru” w ciągu trzech dni od publikacji osiągnął ponad 449 000 wyświetleń i ponad 37 000 „łapek w górę”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zamieszkałem w Peru (SA Wardega):

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się