Dzięki wykorzystaniu pełnych profili behawioralno-transakcyjnych klienta, użytkownicy otrzymują możliwość wysyłania spersonalizowanych rekomendacji produktowych podczas rozmowy z klientem za pomocą jednego kliknięcia.
Live Chat jest bardzo popularną formą komunikacji z osobami zainteresowanymi ofertą na stronie internetowej. W swojej podstawowej formie zapewnia on jedynie bazową ścieżkę komunikacji między sprzedawcą a klientem. Rozwiązanie zaproponowane przez krakowską spółkę dostarcza znacznie więcej możliwości: łączy w sobie funkcje podstawowego czatu z funkcjonalnościami dostępnymi na platformie SALESmanago Marketing Automation.
Zobacz również
Rozwiązanie SALESmanago polega na innowacyjnym połączeniu funkcji Live Chat z inteligentnym systemem profilowania behawioralnego oraz potężnym silnikiem rekomendacji. Mechanizm rekomendacji jest oparty na AI, algorytmach Machine Learning oraz ostatnio wyświetlanych i zakupionych produktach.
Dodatkowo SALESmanago Live Chat jest sprawnym narzędziem do zbierania danych o klientach. Wbudowane w niego mechanizmy pozwalają na wysyłkę w trakcie rozmowy progresywnego formularza kontaktowego, zawierającego pola z danymi, których brakuje na karcie danego kontaktu w bazie danych.
“Live Chat od początku projektowaliśmy jako integralną część systemu Marketing Automation, jest więc z nim naturalnie i głęboko zintegrowany. W trakcie rozmowy konsultant ma od razu dostęp do karty klienta, na której znajdzie nie tylko podstawowe informacje o nim, jego pełny profil behawioralny, ale również spersonalizowane rekomendacje produktowe uwzględniające zachowania i zainteresowania tej osoby – w tym te dobrane przez nasz zaawansowany silnik AI Copernicus. Jednym kliknięciem konsultant może wybraną ofertę przesłać do klienta, co czyni Chat efektywnym narzędziem nie tylko wsparcia, ale także sprzedaży. Oczywiście Chat pozwala na pełną automatyzację oraz użycie naszego unikatowego rozwiązania – Sales Chat Bot, który w przypadku braku aktywnego konsultanta może poprowadzić rozmowę za niego, korzystając z bazy wiedzy eksperckiej oraz sztucznej inteligencji.” – mówi Konrad Pawlus, CTO i współzałożyciel SALESmanago.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Całość procesu oraz wygląd okna chatu są obsługiwane bezpośrednio w SALESmanago, bez konieczności przełączania się do paneli zewnętrznych platform. W systemie użytkownicy znajdą również pełną analitykę działań z wykorzystaniem tego kanału.
Słuchaj podcastu NowyMarketing