Jury – złożone m.in. z ekspertów z Yahoo, Vodafone, RetailMeNot, Criteo i AppNexus – nominowało SalesMedia w kategoriach Best-Managed Affiliate Programme i Best in Technology & Telecoms, za działania marketingowo-sprzedażowe, w ramach programu partnerskiego dla lidera rynku domen Home.pl. SalesMedia to jedyna polska marka, nominowana przez jurorów oceniających konkretne kampanie, w kategoriach Channel (podział na kanały marketingowe) i Vertical (podział na branże).
– Jesteśmy zaszczyceni tym, że reprezentujemy polski performance marketing w bardzo ważnych kategoriach, szczególnie kładących nacisk na nowoczesną technologię i gigantyczny potencjał sprzedażowy afiliacji. Docenili nas jurorzy z globalnie rozpoznawalnych marek, umieszczając na liście nominowanych obok najsilniejszych graczy z całej Europy – to dla nas dodatkowa motywacja, by działać jeszcze efektywniej – komentuje Bartosz Kowalczyk, Managing Director SalesMedia.
Zobacz również
Performance Marketing Awards (wcześniej A4UAwards) to nagrody w branży marketingu efektywnościowego, przyznawane w Wielkiej Brytanii od 10 lat tym firmom, które wyróżniają się pod względem innowacji i osiąganych wyników. W tym roku organizatorzy po raz pierwszy postanowili wyróżnić firmy działające nie tylko w UK, ale w całej Europie.
– Dostaliśmy sporo zgłoszeń z całego kontynentu. Zarówno aplikujący, jak i nominowani mogą być dumni ze swoich działań, bo konkurencja była naprawdę silna – zaznacza Dora Michail z jury, senior director of audience solutions w Yahoo EMEA (region Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki).
– Jakość zgłoszonych kampanii była bardzo wysoka, a działania uczestników faktycznie były innowacyjne i efektywne zarówno dla partnerów i dla klientów. Nominacja to więc nagroda za naprawdę dobrze wykonaną pracę – to najciekawsze i najlepsze kampanie na terenie Europy w ubiegłym roku – dodaje Anne-Marie Schwab z jury, wiceprezes francuskiego oddziału RetailMeNot.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Finał EPMA 2016 oraz wręczenie statuetek zwycięzcom odbędzie się 4 lipca w Amsterdamie w Grand Hotelu Krasnapolsky.
Słuchaj podcastu NowyMarketing