Ogłoszenie wyników EPMA 2016 odbyło się 4 lipca br. w Amsterdamie w Grand Hotelu Krasnapolsky. Jury – złożone m.in. z ekspertów z Yahoo, Vodafone, RetailMeNot, Criteo i AppNexus – nominowało SalesMedia w kategoriach Best-Managed Affiliate Programme oraz Best in Technology & Telecoms za działania marketingowo-sprzedażowe, w ramach programu partnerskiego dla lidera rynku domen Home.pl. W kategorii Best in Technology & Telecoms zdecydowało o zwycięstwie międzynarodowej sieci afiliacyjnej Affiliate Window oraz wyróżnieniu dodatkowo dwóch spośród pozostałych pięciu nominowanych firm: ex aequo SalesMedia oraz amerykańskiej platformy z kuponami, promocjami cashback i zniżkami RetailMeNot. SalesMedia to jedyna polska marka, nominowana i wyróżniona przez jurorów oceniających konkretne kampanie.
– Jesteśmy dumni z tego, że marka z Polski znalazła się w gronie dwóch mocnych i rozpoznawalnych graczy z Europy w kategorii szczególnie nakierowanej na innowacyjne technologiczne rozwiązania – komentuje wyróżnienie Bartosz Kowalczyk, Managing Director SalesMedia. – Praca nad programem Polecaj.home.pl wykonana wspólnie z niezwykle otwartym zespołem marketerów home.pl przyniosła nam sporo wyzwań, nauki i świetne wyniki sprzedażowe, a docenienie przez jurorów to dodatkowa motywacja do dalszej pracy i poszukiwania wspólnie z klientami nowatorskich i jeszcze efektywniejszych rozwiązań na skalę międzynarodową.
Zobacz również
Performance Marketing Awards (wcześniej A4UAwards) to nagrody w branży marketingu efektywnościowego, przyznawane w Wielkiej Brytanii od 10 lat tym firmom, które wyróżniają się pod względem innowacji i osiąganych wyników. W tym roku organizatorzy po raz pierwszy nagradzali firmy działające nie tylko w UK, ale w całej Europie.