– Sklep został nie tylko udoskonalony pod względem użyteczności i intuicyjnej nawigacji, ale także oprawiony w nową szatę graficzną. Do przygotowania sklepu wykorzystano system CS-Cart, którego SalesTube jest autoryzowanym dystrybutorem. Klienci będą mogli od teraz zapłacić poprzez zintegrowane ze sklepem płatności PayU i MasterPass oraz wybrać dostarczenie przesyłki kurierem DPD, Paczką w Ruchu lub X-press Couriers. Sklep obsługuje także bony podarunkowe. – komentuje Sylwia Chmielewska-Fryze, COO SalesTube (Group One).
– Nasze wspólne dzieło to najnowocześniejsza w Polsce platforma sprzedażowa, której funkcjonalności zostały w najwyższym stopniu dopasowane do potrzeb i oczekiwań kibiców Legii Warszawa – mówi Jakub Szumielewicz, Wiceprezes Zarządu Legii Warszawa. Już poprzednia odsłona naszego sklepu internetowego była rewolucją na rynku merchandisingu polskich klubów piłkarskich – przypomina Szumielewicz – Przy pracy nad nowym sklepem przyświecały nam zasadniczo te same cele, czyli z jednej strony uproszczenie i skrócenie do kilku klików procesu zakupu naszych produktów, z drugiej zaś zwiększenie responsywności witryny tak, aby niezależnie od urządzenia stacjonarnego lub mobilnego, na którym odwiedza ją nasz kibic, zachowana została jej przejrzystość i przyjazność dla użytkownika.