LIA to kampanie nastawione na dotarcie do użytkowników, którzy są zainteresowani zakupem konkretnych produktów i przebywają w pobliżu sklepów stacjonarnych posiadających ten asortyment. Kiedy użytkownik jest blisko sklepu i wpisuje w wyszukiwarkę konkretny produkt, otrzymuje informację o jego dostępności i odległości od najbliższego sklepu stacjonarnego. Co istotne, użytkownikowi w danej lokalizacji wyświetli się reklama sklepu stacjonarnego pokazująca nie tylko dostępność produktu lecz także jego cenę – i to bez wchodzenia na stronę sklepu. Dodatkowo dzięki opcji Store Visits można już połączyć dane online i offline i zmierzyć skuteczność działań omnichannel.
Wdrożenie tego rozwiązania nie byłoby możliwe gdyby nie współpraca klientów, zespołów SalesTube i Mediaplus oraz Google.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]